27

джон

преди 1 година

До някой - а това производство в София ли ще се случва? Не. Кобалтовите мини в Младост ли са? Не. Това е разликата. С електрическа кола хората в градовете ще дишат чист въздух Лечи си с какво iq си нищо няма е кутията ти С какво произвеждат тока че да си заредиш дарака,и когато умре мотокара ти ще го хвърлиш в някоя морга но умнико какво става с батерията ,водата,почвата аман от глупци

26

Деградирали

преди 1 година

Проамерикански т.олове! Ел.колите не цапат по-малко от кола двг.Във Франция има огромна моргата с такива Ел бангии,които няма и каво да ги правят защото не стават за нищо след 6-'7г от както е купена нова! А ДВГ АВТОМОБИЛ МОЖЕ И 50 Г И НАГОРЕ ДА КАРА ПРИ ДОБРА ПОТДРЪЖКА И С КАТАЛИЗАТОР! ТАКА,ЧЕ ЗАНАПРЕД ОБЕДНЯВАНЕТО НА ПРОСТОЛЮДИЕТО ЩЕ РАСТЕ.ТЪПАЦИИ НЕГРАМОТНИ КОЛКО ГОДИНИ СЕ КАРА ЕДИН ЕЛ АВТОМОБИЛ И КАКВО СТАВА С НЕГО СЛЕД КАТО СВЪРШИ! АЙДЕ МОДЕРНИТЕ ИТПИТЕЦИ ДА СЕ ИЗКАЖАТ!

25

Истината

преди 1 година

Е,че няма толкова литий на света за да има толкова коли колкото днес ДВГта!!! Не се вързвайте на ЕВРОПЕДАСКИТЕ ИЗВРАТЕНИ ЗАКОНИ! Махнете ни от ЕС И САЩ КАТО НАЧИН НА УПРАВЛЕНИЕ,КОЕТО НИ УНИЩОЖАВА!АМЕРИКАНСКИ И ЕВРОФАШИСТКИ ПАРТИИ ВЪН! ТЕ НЯМАТ НИКВО БЪДЕЩЕ ЗА НАС ОСВЕН СМЪРТ,ЗА ДА СЕ НАСТАНЯТ НА НАЩА БОГАТА СЪС ЗЛАТО СТРАНА БЕЗ БОЙ И ВОЙНА.ДО 20Г ТОЛКОВА ЩЕ НИ ДЕГРАДИРА ПОКОЛЕНИЕТО,ЧЕ НЯМА ДА Е НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ ЗА ГРАБИТЕЛИТЕ НИ ФАЩ

24

Анонимен

преди 1 година

До някой - а това производство в София ли ще се случва? Не. Кобалтовите мини в Младост ли са? Не. Това е разликата. С електрическа кола хората в градовете ще дишат чист въздух. Но русофилите искат да пълнят джоба на Путин и децата им да дишат отровите на дизела без катализатор. Това е. Технологията сега прохожда. След 20 години днешните производствени и технологични проблеми могат да бъдат решени.

23

Анонимен

преди 1 година

И какво точно можеш да прецениш? Нищо. Откакто свят светува се появяват нови технологии и винаги в началото биват оплювани, че нищо няма да излезе. Мнението на Пенчо и Генчо от Люлин 6 няма никакво значение. Сега плюят САЩ, че изнася газ. А технологиите за фракинг се появиха съвсем наскоро и русофилите се смееха на американците и твърдяха как било по-скъпо и как САЩ и компаниите за фракинг са щели да фалират. Даже Китай са заложили на ел. коли, но в БГ знаят най-добре.

22

Някой

преди 1 година

До Анонимен17. Много си елементарен и неук защото ако го напиша директно ще го изтрият. Прочети простю колко отрови се отделят при производството на тези батерии и как се рециклират. НЕ СЕ РЕЦЕЛКИРАТ. В земята. Вярвай на ЕС и си хвърли колата и тегли кредит за 10 г и си купи електричка. Те от такива като теб печелят.

21

Пенсия

преди 1 година

Я па си карам жигулата с оловнио акумулатор. Литий митий - това са лигoтии.

20

Не съм

преди 1 година

и не е нужно да съм русоофил, за да преценя колко тъппо е това изхвърляне. Политиката няма нищо общо в случая. Но когато си умно.красив, можеш да си позволиш да си тъпогрозен.

19

sherlock

преди 1 година

Истинита(????!!!!)

18

За журналистите

преди 1 година

Това на снимката са най обикновенни алкални батерии, даже не са акумулаторни (презареждаеми) .

17

Анонимен

преди 1 година

Няма по-абсурдно животно на планетата от русофила. Електрическите автомобили биха позволили децата ви да живеят с чист въздух в града без отрови от стари немски дизели без катализатори, а електричеството дори ако се произвежда от въглища, ще е далеч от вашия град и няма да дишате отровите. Живот с по-малко астма, по-малко респираторни заболявания. Но понеже вашият фюрер *** се нуждае от доходи от петрол, вие плюете електричките и искате децата ви да се тровят.

16

Анонимен

преди 1 година

До До 7 - От това, кеото виждам, в най-лошия случай от 5 квч на входа, получаваш 1 квч на изхода. Лития пак има загуби, но това епросто брутално.

15

До 7

преди 1 година

Производството на водород е изключително енергоемък процес, да не говорим колко е сложно съхранението му. Може би ако се намери по-ефективен метод за производство на водород, водородните клетки биха били алтернатива, но днес е невъзможно.

14

Анонимен

преди 1 година

Поредната розова либерастка утопия са ел. автомобилите - това е технология на над век, която е отхвърлена като неефективна, а сега ни я налагат изкуствено. Технологична революция, без технология!? Великите екоталибански секта политики на Брюксел. Вместо да се инвестират стотици милиарди в този абсурден натрапен преход, трябваше да се инвестира в наука, в разработка на нови технологии за задвижване, за усъвършенстване на ДВГ и за технологии за контрол върху климата.

13

Анонимен

преди 1 година

Все едно чета статия от преди 10 години.

12

Анонимен

преди 1 година

"всички тези смели планове разчитат на технологии, които още не съществуват" - ама не пречи вече да ни забраняват истинските автомобили от зададен срок! Въпреки че нямат замяна! А че електромобилите-играчки са мъртвородена концепция го пиша от години! И какво чудо, почват да го признават. Скоро ще признаят и че няма с какво да ги зареждат. И награя ще дойде и същинската брадва - робите не трябва да имат коли. Опа, исках да кажа демократичните граждани.

11

Анонимен

преди 1 година

Едно време в "Гиганта" щандовете бяха,зареждани с електрокар!

10

Пенсионер

преди 1 година

До Анонимен 7 Никакви водородни енергийни клетки не ни трябват.ДВГ повече от 130 години ни вършат чудесна работа. Въпроса е само до ограничаване . Малки ел коли само за градовете ДВГ само за извън градско. Дизела в тежките строителни машини и кораби не може да се замени с нищо. Така че всички двигатели остават , но с мярка.Другото е блясък в очите.

9

Дюрасел

преди 1 година

Да обаче, електрическите автомобили си вървят на ток, независимо каква е батерията или генератора, докато тези с ДВГ си имат известни ограничения.

8

Анонимен

преди 1 година

Може малко да се компенсира с Траминер! Винпром Карнобат. Не е като Търговище, но това имаше в Хубавия Магазин!