19

Анонимен

преди 1 година

Има обиколен път и може да се види на картата. Говоря за големи разстояния, не за малките градове от района.

18

ОПтимизация

преди 1 година

Сеизмолози подават че има скромен риск от 12 ПО МШК.. Нужни са проучвания допълнителни.. ДА СЕ ОПТИМИЗИРАТ ТРАНСПОРТНИТЕ ПОТОЦИ С Сицилия.. ТАМ има УНИКАЛНИ ВУЛКАНИ. В момента се засича ЗАДИРАНЕ НА ЕВРО АЗИЯ С АФриканската платформа в региона на средиземно море вкл близо до Санторини ..Задиране се засече и с МАла азия след земетресенията от 7 .8 .

17

Знайко

преди 1 година

консул Метел наниза варели и дърво, за да премести 100 бойни слона от Картаген до Рим....предполагам автора или по-точно гугъл-преводача има предвид бъчви, защото по него време варели никой даже не е сънувал. Иначе с моста остров Сицилия ще се превърне в полуостров и ако съм мафиот със сигурност това няма да ми се хареса. Един трудно достъпен остров е една естесвена крепост, особено при лошо време!

16

опетков

преди 1 година

До Анонимен Я кажи къде е "обиколния път", че нещо не се вижда на картата. Имаш ли идея за какво говориш? Има си фериботи от Европа към Азия там, но и те са с пари като моста. Естествено, че минаването през моста ще струва пари. Наали трябва да се избият вложените.

15

Анонимен

преди 1 година

Мостчето е италиански предизборен балон през последните десетилетия. Има ли нужда от това "на всеки час могат да преминават 6000 коли и камиона, а на ден - 200 влака"? Грандиозни нужди! Грандиозни суми - 4,5млд, за 3 км плюс още 6,75 млд за инфраструктура към моста. Дотук са издухали 1,2млд в "проучвания". Звучи ли ви познато? С нашата втора АЕЦ например - "да бъде или да не бъде"?

14

Анонимен

преди 1 година

Мафията само краде, тя не строи. Ние го знаем много добре.

13

Анонимен

преди 1 година

Както винаги зелените сектанти са против, за тях човешкото благоденствие, развитие и перспективи не значат нищо.

12

Анонимен

преди 1 година

"Ще го направя, когато мостът до Месина бъде завършен".-------------Тука имаме същата поговорка ама за магистрала Хемус.

11

Анонимен

преди 1 година

При Чанаккале мостът обаче е платен. Ако сте с кола, минаването е 20 кинта, минибус - 25 кинта, автобус - 45 кинта, камион - 50 кинта, тир - 95 кинта, мотоциклет - 5 кинта. Много от турците не ползват моста, защото защото в Турция бензинът е малко по-евтин от в България (и по-качествен), и те ще загубят повече време, но ще им бъде по-евтино, ако минат по обиколният път.

10

Анонимен

преди 1 година

До 9Най-дългият мост е в Турция в град Чанаккале ! Нищо, че ги наричаме средновековци :))))))))Въпросното мостче даже не е сред 10те в света, да не кажем, че и сред 20те, го няма.

9

Анонимен

преди 1 година

Фалконе е легендарен, мутрите в Италия го беха нарочили :)))

8

Влади

преди 1 година

Турците направиха мост над Дарданелите, където има подобни условия. Там вече се пътува без опашки на фериботите. А ние един тунел под Шипка не можем да построим.

7

Анонимен

преди 1 година

Най-дългият мост е в Турция в град Чанаккале ! Нищо, че ги наричаме средновековци :)

6

на 100%

преди 1 година

Сицилианската мафия е като бедно гаврошче , пред боковистката мафия !

5

Анонимен

преди 1 година

Италианците построиха за 2г.моста над дарданелите в турция ! А в самата италия не могат! Явно никой не е пророк в собственото си село!

4

6 години!?

преди 1 година

В Китай направиха по-голям за 6 месеца!

3

Анонимен

преди 1 година

До Асан -УрсулаНа мен ми прилича да си съчма от гюле, но в края на краищата каквото се самоопределиш защото сме европейци!

2

Анонимен

преди 1 година

Кримския мост руснаците го започнаха 2016 и беше готов 2019 година, дълъг е повече от 15 километра. Сега искате да ми кажете че италиянците са го почнали 2006 г. и 2022 г. са все още на същото място ... да го започват. После гришата и кишата са им виновни!? Че то ние ще построим тунел под Петрохан преди тия!

1

Анонимен

преди 1 година

В страна , където мафията взриви на мост Джовани Фалконе не се говори за мостове.