Значи тръгвам София-Бургас и по пътя задължително спирам поне за 6ч да дозаредя батерията/ако има къде/.Дотук много удобно.Зимата стоях 6ч. в Боаза заради катастрофа.С електричката на парно колко ли ще изкарам?Умните и богатите отдавна са го измислили-с електричка само на голф игрището.
Батериите са проблем. Докато не го изчистят тоя проблем, прогреса към електричките ще е абсолютно безмислен.
Така ни "повишиха" интерес към луминисцентите лампи за осветление ТОЧНО преди да се появят ЛЕД крушките! Аз ще изчакам докато дойдат водородните хибриди!
НАЛИ ОБЯВИХА че ще забранят колите с двигатели с вътрешно горене! Как да не "предизвикат" интерес!!! вашата еко-извратения!
Кой нормален човек би си купил електрическа кола?!?!?Всичко им е по-лошо от обикновените,даже и не са по-икономични при тия цени на тока.
Еднин Голф е 48000 лева, нив без екстри. Електрипеският му еквивалент - 80000 лева без екстри и се води бюджетен. Че аз за тея пари, ще си взем втора ръка кола, която ще е пушка, ще емпо-бърза, далеч по-удобна и ще ни остане масивна сума за ремонти и разшиката в "горивата", да ги покрия за 6-7 години :) .... Затова хиените искат *забрана* ...
Батерия електромотор.Много вече пораснали момчета са израсли с такива играчки.Като всяка играчка има период на ползване докато момчето порасне.Това е технология стара като света ограничена по време и вредна за човешкото здраве.Да стоиш часове над изпаренията на батериите е не по-малко опасно от изгорелите газове.Ами какво че се прави с излезлите от употреба батерии.Те са токсични и за сега никой не казва какво им е бъдещето.Водород, но той е номер едно и за него няма прегради.Всичко е едно НО...
Евронюз съобщавал за голям интерес към електричките, но не споменава нищо за историческия успех на десетките китайски автомобилни производители на фееричното автомобилно /ДВГ, ЕV/ изложение в Шанхай.
На някой много му се иска да наложи нова глобална енергийна икономика. Лошото за този някой е, че процентният му дял в глобалната енергийна икономика от ден на ден намалява.
И не само Германия - всички производители на хибриди и електрички отказват да си вземат обратно батериите т.е. *продаваме ви колата* а вие после се оправяйте. Защо нашето правителство не го споменава тоя факт и къде ще ги *хвърлим* тия батерии. Щото това е силно токсичен *** и не може с камиона да го изсипеш на бунищетто!!!!
ЕшОпорките на НСР - ковид, усрайнна и ТСВ, зелена мафия и мултиполова содоммия.За повтарящите като папагали ще кажа.1 До към 1920та Ел.Двиг.и ДВГ са се произвеждали почти по равно, но хората осъзнават,че Ел.двиг. са нерентабилни и ги спират. 2.Миналата година Волво призна,че само производството на един модел с Ел.двиг. оставя над 100% повече въгл.емисии от същия модел с ДВГ и че ел.двиг. става *по зелен* чак след 9г.каране т.е. когато батерията е за смяна.3.Германия отказва да рециклира батерии
Прав си Чичо.*** съм и нямам 100 хиляди лева за кола. Моята кола съм я купил за 10 пъти по-малко пари и нямам никакви оплаквания. Поддържам я в изправност и отговаря на всички изисквания на законите. От какъв зор трябва да се набутам с огромен заем,за да карам електричка?
Явно не вървят щом се налага да ги рекламират.... Иначе водородните двигатели на Тойота скоро ще залеят пазара е електричните ще са аут.
Голям интерес към електромобилите