18

Reinhard

преди 1 година

Зелената мафия и рафтинг- клубовете саботират изграждането на нормална инфраструктурата, която да облекчи натоварения трафик през дефилето. Рафтингът трябва да се забрани,тъй като е незаконен ! Много проблеми ще бъдат решени с изграждането на магистралата.Всеки,който е минавал през Кресненското дефиле знае колко опасен е пътя!

17

Анонимен

преди 1 година

Нека си останат 10-те магазинчета за маслини от Гърция, що по магистрала ще карате.

16

БедБулРедБул

преди 1 година

Да вметна че виждам "протестиращи" главно тарикати по анцунг с кожени диагоналки... Е тия ако са бизнесмени не мога да си представя дори как би изглеждал истински бизнесмен!!!

15

Анонимен

преди 1 година

Май не схващате - планът е за две едонопочни движения, едното с две ленти, поизправене и през сегашния път и центъра на Кресна, а другото около дефилето с виадукти, а хората да въртят по 40 км. Накрая ни магистрала, ни дефиле, ни намалени катастрофи (магистрала през средата на населено място?). Само едни препрани пари с много изненади за още препиране. Срещу това протестират хората.

14

Бай Дрън

преди 1 година

Шумен, петия километър, загинаха с автомагистралата. А какъв живот беше там... Примери много. Сега вместо на Шумен, спираме на ОМВ :)

13

Е

преди 1 година

Да бутат, откъдето и да мине магистралата, няма да има далавера за тях, както навремето стана с Ябланица. Човешкият живот е по-скъп от бизнеса на неколцина!

12

Бай Дрън

преди 1 година

Каква държава сме...протестират само "бизнесмени". То не бяха едри земевладелци, не бяха и тия. Как един прррост работник с 1000 лева заплата не излезе да протестира?

11

Анонимен

преди 1 година

Ние можем само да рушим

10

Влад

преди 1 година

Преди 70 години направиха гарата на гр. Бяла на 5 километра разстояние, за да не събужда влака кокошките. И сега тия същите...

9

Анонимен

преди 1 година

Абе пишещите по-долу, как точно си представяте магистрала по сегашното трасе? Вие въобще виждали ли сте какво искат да се направи??? Старият път да бъде отделен само за едната посока и евентуално разширен където може с още една лента и някъде наоколо (над него, до него) да върви другото платно, което на практика означава изграден виадукт в трасето на реката! А пътят дори няма да е магистрала защото за магистрала трябва да изправят цялото тресе (и старото и новото). И всичко това за да няма тунел

8

Анонимен

преди 1 година

Ако изборът на тресе е в определен избор част от това разрешение за строеж, което евентуално се очаква да бъде издадено за този много малък участък, на практика ще валидира този ОВОС. . . . . . . . . . . . . . Някой разбрал ли е текста, за да го преведе на граматично и лексикално на български? Така говорят образовани български политици! Честито на раята! Наздраве!

7

Анонимен

преди 1 година

До 6 - да я дигнем в небето наистина, ама тогава ще пречи на клуба по парапланеризъм и пак проблем

6

Анонимен

преди 1 година

Моите уважения към собствениците, разбирам ги - ама международен път, магистралба, в критичен участък, където загиват толкова хора заради лошия и тесен път, да се спира заради микро - бизнеси? Само оценката за въздействие върху околната среда вероятно струва 1000 пъти повече, отколкото тези бизнеси ще изработят за цялото си съществуване. Някои неща са просто несериозни.

5

Анонимен

преди 1 година

Очевидно ще трябва да заобиколим Кресненското дефиле като прекараме магистралата през Луната. Така няма да има ощетени и всички ще са доволни.

4

Анонимен

преди 1 година

Управляващата и кръговете около тях са готови да унищожат реката и дефилете само и само да не дадат парите на чуждестранна фирма, която да прокопае тунел! Естествено никоя чуждестранна фирма няма да се навие да работи по начина по който работят българските - с ресто за поръчителя!

3

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен "карайте си по стария път тогава, или ще го махнат?" ----- няма да има "стар път"

2

Той

преди 1 година

Тази магистрала трябваше да е готово 2007 и тези постоянни пререкания за този смешен 13 км участък е направо позор за държавата.Къде остана мисълта за човешкия живот, къде остана кръвоносните съдове на държавата-магистралите. Колко още мъка трябва да се извърши, за да започне този така жизнено важен участък

1

Анонимен

преди 1 година

"това ще удължи пътя им до Благоевград с 40 км." - карайте си по стария път тогава, или ще го махнат?