Зелената мафия и рафтинг- клубовете саботират изграждането на нормална инфраструктурата, която да облекчи натоварения трафик през дефилето. Рафтингът трябва да се забрани,тъй като е незаконен ! Много проблеми ще бъдат решени с изграждането на магистралата.Всеки,който е минавал през Кресненското дефиле знае колко опасен е пътя!
Да вметна че виждам "протестиращи" главно тарикати по анцунг с кожени диагоналки... Е тия ако са бизнесмени не мога да си представя дори как би изглеждал истински бизнесмен!!!
Май не схващате - планът е за две едонопочни движения, едното с две ленти, поизправене и през сегашния път и центъра на Кресна, а другото около дефилето с виадукти, а хората да въртят по 40 км. Накрая ни магистрала, ни дефиле, ни намалени катастрофи (магистрала през средата на населено място?). Само едни препрани пари с много изненади за още препиране. Срещу това протестират хората.
Шумен, петия километър, загинаха с автомагистралата. А какъв живот беше там... Примери много. Сега вместо на Шумен, спираме на ОМВ :)
Да бутат, откъдето и да мине магистралата, няма да има далавера за тях, както навремето стана с Ябланица. Човешкият живот е по-скъп от бизнеса на неколцина!
Каква държава сме...протестират само "бизнесмени". То не бяха едри земевладелци, не бяха и тия. Как един прррост работник с 1000 лева заплата не излезе да протестира?
Преди 70 години направиха гарата на гр. Бяла на 5 километра разстояние, за да не събужда влака кокошките. И сега тия същите...
Абе пишещите по-долу, как точно си представяте магистрала по сегашното трасе? Вие въобще виждали ли сте какво искат да се направи??? Старият път да бъде отделен само за едната посока и евентуално разширен където може с още една лента и някъде наоколо (над него, до него) да върви другото платно, което на практика означава изграден виадукт в трасето на реката! А пътят дори няма да е магистрала защото за магистрала трябва да изправят цялото тресе (и старото и новото). И всичко това за да няма тунел
Ако изборът на тресе е в определен избор част от това разрешение за строеж, което евентуално се очаква да бъде издадено за този много малък участък, на практика ще валидира този ОВОС. . . . . . . . . . . . . . Някой разбрал ли е текста, за да го преведе на граматично и лексикално на български? Така говорят образовани български политици! Честито на раята! Наздраве!
До 6 - да я дигнем в небето наистина, ама тогава ще пречи на клуба по парапланеризъм и пак проблем
Моите уважения към собствениците, разбирам ги - ама международен път, магистралба, в критичен участък, където загиват толкова хора заради лошия и тесен път, да се спира заради микро - бизнеси? Само оценката за въздействие върху околната среда вероятно струва 1000 пъти повече, отколкото тези бизнеси ще изработят за цялото си съществуване. Някои неща са просто несериозни.
Очевидно ще трябва да заобиколим Кресненското дефиле като прекараме магистралата през Луната. Така няма да има ощетени и всички ще са доволни.
Управляващата и кръговете около тях са готови да унищожат реката и дефилете само и само да не дадат парите на чуждестранна фирма, която да прокопае тунел! Естествено никоя чуждестранна фирма няма да се навие да работи по начина по който работят българските - с ресто за поръчителя!
Тази магистрала трябваше да е готово 2007 и тези постоянни пререкания за този смешен 13 км участък е направо позор за държавата.Къде остана мисълта за човешкия живот, къде остана кръвоносните съдове на държавата-магистралите. Колко още мъка трябва да се извърши, за да започне този така жизнено важен участък
"това ще удължи пътя им до Благоевград с 40 км." - карайте си по стария път тогава, или ще го махнат?
Протест в Кресна: Ще бутат ли магазини и рафтинг клубове заради АМ "Струма"?