18

Нов строй

преди 1 година

Референдум за робовладелски строй ще направим, след провала на референдума на Слави за нов тоталитаризъм. Смяна на държавното устройство. Както казва Слафчо Чалгаря: "Сега добре ли е? Не! Доволни ли са хората? Не!" Тогава да сменяме системата. Всеки човек ще мечтае и ще се надява да стане господар на роби и ще гласува "за" нов робовладелски строй. Както всеки човек на 10ти ноември се надяваше и мечтаеше да стане капиталист и милионер. Пак ще излъжем хората. Сами пак ще се направят роби.

17

Анонимен

преди 1 година

Социализмът фалира, капитализмът фалира. Време е да преминем към феодализъм. Да опитаме. Ако фалира феодализмът, ще преминем към стария, добър робовладелски строй. Той няма да фалира. Робовладелците ще правят инвестиции, няма да плащат минимална заплата и няма да протестират за пари. Нашите работонаематели са готови за робовладелци, обучени са, имат правилното мислене. Това ще бъде успешен обществен строй.

16

Айшето от Сливен

преди 1 година

Туй и наше момче беее,ни с ли забилязвъ

15

Лили Барута

преди 1 година

"държава" от пет ( 5)кв. метра не може да си реши "проблема" с пътищата,а вие очаквате от нея какво ли не....

14

Анонимен

преди 1 година

Това не да жители на Кресна, а ж.тлтопаветници платени от ПП и ДБ, които спряха строежа на Струма умишлено.

13

Шишо-Бакшишо

преди 1 година

Шишков, само говориш, нищо не си построил, откакто си министър!

12

стоп

преди 1 година

Колко милиони ще вземе от Нидерландия за спиране потока от Солун до Европа.

11

Анонимен

преди 1 година

нищоправеца на фтмака!

10

Гражданин

преди 1 година

Ганььо пак се насади на пачи яйца с вечното си желание за месии и "промяна" (която почти винаги е по-лошо). Та, конкретно, от две години тези новите променливи спряха всичко и не са построили и един километър.

9

Анонимен

преди 1 година

Амааа,не бързайте бе ,Шишков.Ощу 10 години обсъждате,10 г избирайте изпълнител,па после ще видим.Зор няма...

8

До 6

преди 1 година

Е сега великите демократи и капиталисти нали отново фалираха държавата и взеха рекордно голям дълг!? Но освен това създадоха и невиждана демографска криза. По времето на Бай Тошо дори и да е фалирала държавата поне имаше млади и образовани хора да работят и да я изправят отново на крака. А сега няма вече кой да работи. След още 20 години България ще е 5 милиона население. Тогава магистрали изобщо няма ни трябват.

7

опетков

преди 1 година

Не мога да разбера какво толкова му е ценното на това дефиле, че го пазят толкова тези ****или. И кой им подклажда протестите. Да тръгват фадромите и да им решат проблемите. 22 години я строят тази магистрала само заради зелените терористи и скоро ще връщаме пари на ЕС.

6

опетков

преди 1 година

До Да ви припомня само Магистрали, умнико, се строят, когато има нужда от тях и съответно, когато има пари. Магистрали, започнати през 1964г. са само в твоите сънища. Специално за Хемус бай ти Тодор я построи до родното си село и спря до там. Тогава страната беше закъсала и нямаше пари (третия фалит на комунистите). Борисов беше започнал с добро темпо, макар и с кражби и лошо качество, а сега от 2 години няма и см построен.

5

Да ви припомня само

преди 1 година

Строителството на българските магистрали е започнало през 1964г. Тогава са проектирани първо магистралите "Тракия", "Хемус" и "Черно Море". До момента нито една магистрала не е построена до край. Тракия се води построена на 100% но реално не е. Липсват много неща от оригиналния проект. "Хемус" още се строи. А "Черно Море" дори не е започната все още.За други проекти по оста север-юг изобщо да не говорим. С тези темпове до 2150г би трябвало да са готови всички магистрали. хахах

4

Густомайна

преди 1 година

Въртете я през Пловдив няма проблеми.

3

Анонимен

преди 1 година

Шишков президент!

2

Анонимен

преди 1 година

За зелените терористи,птичките и тревичките са по-важни от многото чевешки жертви в Кресненското дефиле.

1

Боко Т.

преди 1 година

Айде метла дим да та няма :)))