8

Анонимен

преди 1 година

Колко станаха 1000 лв., защото в Швеция е 10к евро

7

Анонимен

преди 1 година

Нека има пари за инструкторите, дано са по-мотивирани да не пускат неграмотните римляни зад волана.

6

До 1

преди 1 година

До 1.Коментарът ти е напълно неверен .Първо караш извънградско като вземаш часовете по кормуване ,второ не те изпитват полицаи а инструктор от автомобилна администрация.Трето няма един маршрут освен ако инструктора не е много много корумпиран и не е подкупен да те прекара по определен маршрут заради което по време на изпит посоката на движение вече ще се определя от GPS.

5

Но за сметка

преди 1 година

на това масово не могат да карат и не могат да паркират назад. Само напред, накриво с леки зажулвания на околните. Огледалата са за гримиране, мигачите са акесоари мигалки, а околните коли не ни интересуват. Да връщат полигона, че е страшно...ако не друго като ги върнат няколко пъти поне допълнителни часове ще вземат...

4

Фен на Вики Джъстис

преди 1 година

За сметка на това на първо място по купени книжки и каране без книжки.

3

Lina

преди 1 година

Но пък какви знания се придобиват . Резултатите го показват.

2

Анонимен

преди 1 година

Аз карах изпит по кормуване в САЩ,карах и изпит по кормуване в БГ.В България изпита е по труден,причините за това са че няма маркировка навсякъде и се паркира по безразборно.Изпитващите си вършат работа и кормуването не се взема лесно.Проблема с големия брой ПТП-та в България идва от това че няма бонус малус.Тоест водач,който има изградени навици на джигит трябва да бъде систематично глобяван със скъпа ГО което за момента в БГ не се случва.

1

Ба**ти тренда

преди 1 година

Шофьорските курсове в момента са една пародия. Учат те по един и същ маршрут, по който знаят че ще те изпитват полицаите. Няма извърнградско, няма нищо. За затвор са инструкторите, алчни коп..ета