35

Алекс

преди 1 година

Напротив.Има как да се избегне подобен инцидент.Спазва се дистанция.Удариш ли автомобилът пред теб,вината е изцяло на задния автомобил.

34

Истината

преди 1 година

Е, че Тракия не може да поеме този трафик, необходима е още 1 лента, както е в нормалните държави

33

Анонимен

преди 1 година

Единственото правило на българска магистралата е ,че мутрата винаги е с предимство

32

Анонимен

преди 1 година

Сега има голяма разлика в максимално разрешената скорост на леките коли и на товарните до 3,5 тона в сравнение с всички останали. 140 км/час за първите и 100 км/час за останалите - мотори, автобуси, товарни над 3,5 тона и т.н. При тази разлика и при двулентови магистрали става опасно всяко едно изпреварване.

31

Анонимен

преди 1 година

На магистралата НЯМА ограничение за минимална скорост. Това 50 км/час се отнася за друго - кой има право да се движи по магистрала. Принципно такова ограничение е безмислица - става по някаква причина колона и всички се движат бавно и чести спират, значи според едни ще са в нарушение на закона. От две години не съм карал по магистрала, но преди това движейки се с 140 от Пловдив до София или обратното, почти никой не ме изпреварваше, най-много 3-4 коли.

30

До36

преди 1 година

Прав си до някъде! Сена беше с 4 точков колан и каска, но щанга от окачването му причини травма на главата! Сега помисли, какво ще е без колан за ПЪТНИЦИТЕ?? ВОДАЧЪТ ИМА ОПОРНА ТОЧКА НА ВОЛАНА И ПО ТОЧНА ПРЕЦЕНКА! Пътникът е без колан, без опора! Удар в стъклото, в таблото и камшичен удар! Продължавай без колан, животът си е твой!

29

До Striker

преди 1 година

До колкото си спомням на магистрала минималното ограничение на скоростта е 50, така че 90 би следвало да е ОК. За млад шофьор е в пъти по-добре, отколкото да се пуска със 140 директно

28

Анонимен

преди 1 година

Никаква толерантност и разум на пътя.. масово комплексари те припират на сантиметри от бронята, ако се наложи да изпреварваш трябва да развиеш над 160, кривосралата е без коментар.

27

КойтоИдаСъм

преди 1 година

Извадили са късмет. Просто пътищата по време на т.нар "голямо пътуване/прибиране" са ад. Всеки бърза да не изтърве софрата и само настъпва като луд старата 3ка дизел до прекъсвача и присветква с над 160 ... и с малка грешка - хоп адската верижна катастрофа.Факт е че българина е много дисциплиниран като мине границата ... ама... Живи и здрави всички, но помислете и си планирайте пътуванията(Един-два дни отпуска преди и след празници няма трафик), а не на масата до последно и после газ до дупка..

26

Анонимен

преди 1 година

Акоте тези 4-*** са били в тази бялата кола (ФВ Ъп?) да се радват че са живи и цели изобщо. Силно подозрам, че е било натоварено и не са карали бързо, и не е разпонал ситуацията навреме

25

Striker

преди 1 година

Българинът просто няма култура на каране, с две думи - слаб шофьор. В Холандия и Швеция за 3 години съм видял 2 катастрофи и то леки. На магистралата ограничението е 110 и АБСОЛЮТНО всички карат със 110-120, това е. Изпреварването става не със 90, 150 или с 200, а със 120-125 примерно. Няма напрежение, няма изненади или резки спирания, всички карат ЕДНАКВО. Много е просто, но и самите инструктори в БГ не са добри. На племенницата разправял един, че на магистралата можело и с 90 ако иска...

24

До 22

преди 1 година

Абсолютно вярно! При шофиране със 160, автомобилите които ме изпреварват от София-Бургас, се броят на пръстите на двете ръце

23

Анонимен

преди 1 година

17, прав си, но има една категория, които не само карат бързо, ами си и ровят в телефона пред това време. По Тракиа, за 10д, що народ видях на 140-50 с телфон в ръката. По-скромните автомобили не са проблем, забелязал съм че са сравнително толерантни, затова и ако стигна такъв си го оставям да изпревари спокойно.

22

Един

преди 1 година

Много ми харесва, как смятате за меродавни коментарите си с аргумента "карам един път месечно" или "един път седмично". Аз за 14 г без да съм про шофьор имам над 1,2 милиона км..за съжаление вичките в БГ, за още по-голямо съжаление над 90% по Тракия... Всеки ден минимум до Плвд или Ст. Загора и обратно..често и до Бургас и обратно..За мен най-проблемни са тези, които карат бавно, нямат идеята да си ползват огледалата и рядко пускат и мигачи..те просто решават, че сега е техен ред да изпреварят..

21

Teo

преди 1 година

Имали са късмет. Най-вероятно този зад тях все пак е намалил малко, в противен случай, ако се удари с повече от 80 км/ч в тях би било фатално. Господ ги е пазил, както и коланите!

20

Анонимен

преди 1 година

Като чета коментарите и имам чувството, че повечето не са карали повече от 1000 км на магистрала.... Проблема е много често срещан у нас, постоянно са образуват тапи, дали заради ремонт, катастрофи, спукана гума или просто катеричоците са залегнали след завой, все тая. Въпроса е, че само у нас ми се е случвало да карам с 140-150 и в следващия момент осъжзаваш, че втора-трета кола отпред всъщност спира на 0. Затова оставям мн. дистанция, но все пак от 150->0 и то след завой е драма.

19

Анонимен

преди 1 година

За 19 години имам 360 000 км. опит т.е. 9 обиколки на планетата. Карал съм в близо 15 държави (само в Европа). Не съм професионален шофьор. Имам само категория Б. Най-опасни на магистралата са шофьорите без опит с такива скорости - възрастни хора, жени, по-бедни хора, които просто не могат да си позволят да пътуват често и др. Не малък процент от изброените имат малки коли - по-евтини и по-икономични са. Изключения има, но аз вярвам на опита си, а не на коментари,цче джиповете били най-опасни.

18

Shofer hofer

преди 1 година

На извънградско винаги слагам колан, в града на кратки разстояния не слагам винаги. Трябва да си самоубиец ако не слагаш колан на магистралата особенно.

17

Анонимен

преди 1 година

До Плебей - Аз карам със 160 на магистралата и пътувам поне по 2 пъти месечно на Тракия. От София до Бургас ако ме изпреварят 7-8 коли пак е много. Пиши си каквото искаш, обаче за разлика от теб има хора, които редовно пътуваме и знаем отлично, че написаното от теб са пълни глу_пости. Хайде жив и здрав и си мисли, че сме някъде 2002-2003, когато мутрите правеха това, което си написал.

16

Анонимен

преди 1 година

До АнонименНяма проблем да си карат със 100 по магистралата, но в дясната лента. Когато изпреварват и ще ползват лявата лента, да си гледат огледалото и след това да изпреварват със 120, а не със 101 и да се влачат половин час в лявата лента.