Айшето от коментарите по-информирана от автора на статията. 49 Euro Ticket единствено само в дигитален формат като автоматичен абонамент не важи за Inter City Express.
Това вече ми писна да чета...Германия вече не е тази държава ,която беше.Ужасно се ядосвам на това,че всяка вечер се прибирам с мин.час закъснение на транспорта-бана.Щом вали дъжд или сняг вечни закъснения.Непрекъснато има повреди по трасето и пак закъснения.Бановете са пълни с мръсотия и празни бирени бутилки,които се търкалят,а често и повръщане от пияни.Картата ми е 93 е,теглят си парите по сметката всеки месец,получиха субсидии от държавата и не е това ниво,за което ги превъзнасяте.
Като живеещ в Германия мога да ви кажа, че идеята е добра. НО, ако решите да мръднете до някой друг град - с този билет - само с регионални влакове (еквивалент на птънически). Т.е Франкфурт - Берлни -е абсурдно. Отделно сте пропуснали, че не може да се купува месец за месец, а си върви като месечен абонамент, за разлика от 9Е билета мин година
Питайти м мене - туй на снимкатъ ни е регионален бан а ИСС и там нема дъ тъ пуснат с тоа билет от 49
....впечатляващ ход на немската администрация, дани сметките се въражат на тази уникална цена от 49Е!
В Германия често може да стигнеш от а до б по няколко начина. У бан, С бан, автобус, в Хамбург има и корабчета, които са в градската мобилност. Нещата са на друго ниво. На този етап ние да заменим икарусите, които пак плъзнаха по линии като 413. Имам чувството, че нещата у нас са в сериозен регрес. Наскоро бях в бизнес парка, който помня от 2011. Беше поддържан ежедневно, езерото почиствано. Сега гледам, тиня, изоставени обекти и западнали сгради. Явно нещо не правим като хората.
В България е неприложимо да има градски транспорт. Тука нещата са устроени по друг начин. Ние сме много по близо до американския провинциален модел отколкото до Германия и западна Европа. В България вече имаме ниска гъстота на населението. Малки села и градчета, разпръснати в трудно достъпни места. Без кола не можеш да свършиш работа. На хората постоянно им се налага да си прекарват разни неща.
За Га N ьо обаче е унижение да пътува с общесвения транспорт. Той е аристократ, лорд. Дошъл е от село. А там без кола не можеш да отидеш дори до най-близката нива.
До Анонимен 13 Вие добре ли сте и на градския транспор на Юрданка ли ще пътуваш или в раздрънканетото БДЖ или в некой изпрахтел междуградски автобус? Това се прави, когато имаш хубав градски транспорт и бързи и чисти влакове. Тук за кой по напред в еекрическия автобус ще се набуташ? А вътре ще ти ониришат животеца всякакви некъпани индивиди.
и в София е така - с 50 лв можеш да пътуваш и с метрото, и с трамвая, и с тролея, и с автобус, дори и с извънградските автобуси.
Абе има къде да отидеш в Германия не е хубаво като Мутристан, ама какво да правят дойчовците. За аутобаните им и пишман магистралите на Боко тиквата да не правим сравнение, по-добре.
Влака е много по-добър транспот от автобусите, ако е като тоя на снимката. Във влака, ако се пътува на по-голямо растояние е много по-комфортно това, че можеш да станеш да се поразтъпчеш, а не да седиш само на седалката, както в автобуса. Във влака си има тоалетна, а в повечето автобуси няма и трява да се чака да се спре на някоя бензиностанция в която евентуално ще искат и пари.
Глупости , преди време бях в Берлин и въобще не ми е било проблем че съм без кола . Транспорта е бърз на често и стига навсякъде , с една седмична карта обикаляш целия град и ползваш какъвто транспорт искаш.
Имам по-добра идея - да наложат данък транспорт - всички да плащат по 200 евро годишно независимо дали ползват или не ползват. Така тези който не ползват а плащат ще се чувстрат пpeeбани и в един момент и те ще зарежат ръждясалите барутници и ще тръгнат с градския транспорт. Така и транспорта ще има стабил бюджет и средства за развитие.
Във Рашшастан това му се казва колхозен билет, ама нема къде да идеш освен в некоя по мupuшещо предградие на MackBa. Даже и джygжеЦеТо не можеш да срещнеш щото се е укрило в бункерите в Чукотка, зада не среща огромната любов на рашастанците :)
Германия с единен билет за целия обществен транспорт от 49 евро