Кмето-даскалицата отново плещи на врели-некипели! Как ги измери 13-те минути? Лъже като дърта ***!
Дано да са с правилните параметри тези ел.автобуси та да могат да си изкарват смяната без зареждане. В Стара Загора в новите автобуси, които пуснаха по най -късата линия се наложи да сложат термометри, защото парното харчи ток, накланянето на автобуса за количките също. Трудно изкарват 1 ден без зареждане.
от Безрешний - Ей, Mънгo, много си обидчивна тема грамотност. Ама и вторият ти коментар показва колко си се изучил.
ускорението не е сред тях. Бързи и пъргави машини са, ама софийския трафик и стила на каране ги правят опасни за пътниците. Шофьорът потегля рязко, ускорява като на състезание и след малко внезапно удря спирачки. В обичайно претъпканите бусове, ако си в широкото пространство около вратите, в повечето случаи не можеш да стигнеш до дръжка, за да се хванеш. И се блъскаме и подмятаме като дрехи в автоматична пералня.
Фандъкова няма как да познава градския транспорт, тя се вози със служебния автомобил. Затова нека да й простим
Кел файда от градския транспорт при положение, че не пускат климатици, събота и неделя висиш като *** по 30 мин по спирки да ги чакаш...
Фандъчито говори глупости като за последно.Що не се повози в такъв автобус 1 ден, за да разбере за какво става въпрос?Тия автобуси са направени като за китайци - седалката събира пенсионер с 200 лева пенсия - тоест недохранен - а пък между седалките нормално се разминават само деца до 12 години.Навремето Икарусите, дето ги ползвахме - и седалките бяха широки, и хората се разминаваха.
Поредната доза китайчета. Поне нещо корейско да беше взела тоя път. Ненакраде се на обществени поръчки и напълни автопарка на София с материал за рециклиране за след година-две.
Чак толкова модерни, че да имат печки? Не вярвам. В електриката зимата е 2 градуса като в останалите батериджоси.
Само ще кажа едно - това с гормното място за инвалиди и дектски колички, както и широки седалки, е не толкова за удобство, ами за да стимулира покупката на повече такива и да прикрие факта, че като ги натовавриш с повече хора, взимаш здравто на батерията бързо. Да, има по-хубави батерии, но сруватзначително повече.
Айде да дойдат господата с евтините електормоблили, с по 12 години гаранция, дето са минали по 150 хил. км с тях и няматли никакви пробелми, да ни казват, ние, дто нямаме по 120 бона за нова кола, как им пречим да живеят.
" сме намалили времето за предвижване на трамвая от 19 на 13 минути ... ускорението е много сериозно" - По-полека с това ускорение, че ще направите катастрофа. Един съвет - когато стане *** студ навън и имате пвоече хора в автобуса, ускорявайте, все едно е 40 годишен Зил, че тея 13 минути, ще ги загубите 10 пъти в екстра зареждания.
И 1000 такива да вземат няма да има ефект докато не разкарат пушещите барутници на по 20 години които се карат масово от полуграмотни индивиди.
До 4 - Има ли значение, дали е електробус или дизелобус, че дори и парен локомотив, ако имаш сосбтвен автомобил и си доволен от него, а цената е приемлива?
за ко ми е електробус като търча с голфа 4ката GTI 150 коня 5 цилидра по 2.3 кубика, 0-100 6.5 секунди?
12 нови електробуса тръгват в София от 3 април, вижте ги