17

Анонимен

преди 1 година

Какви 150 000 км за основен ремонт? Моята баничарка форд торнео дизел купена нова на 35 000 км й смених двигателя за моя сметка /4200 евро само за този ремонт!/. Същия модел и година на производство, поне 3 в моята зона също им изпушиха двигателите, но не било фабричен проблем. Даже на концесионера пробния ван година след моя му изпуши двигателя. Мade in Turky тъй се получава с направеното от пуйките. Оваряйте си очите какво купувате. Сега гледам един ел.велосипед. Уж хубава цена, но Made Turkey

16

българина

преди 1 година

ами да почнем от колите! защо след 150 хил км искат основен ремонт

15

долу ЕС

преди 1 година

смешници ... 30 г стимулирахте консумация еднократна на всичко, сега като спряха евтините ресурси дърво! ще върнете и стъклените бурканчета за к мляко!

14

Бай Чеп

преди 1 година

До 17. Няма да ги кърпя. Аз спазвам почина "Направи си сам". Ще си оплета на една кука.И моля, моля, без ирония. Навремето имаше един лозунг - "Българската нация, нация техническа ..." . И само ще допълня: С канапче, жичка, кламер и пирон, можеш да оправиш даже камион. Да не говорим за "резервните" части, които ще ти останат след сглобяването.

13

Бай Чеп

преди 1 година

Аз пък ремонтирах на баба ми ютията. Сега капака и се отваря идеално и лесно мога да слагам въглените. Има и един примус дето малко изпуща, ама и него ще ремонтирам. След това ще се заема с шевната машина и "флай токс" пръскалката. Засега хвърчилото на баба ще почака..

12

anonimen

преди 1 година

Ми то освен че са с платки и ляти, и заварявани и не подлежат на ремонт, ама си и имат и срок на живот, малко по-дълъг от гаранцията. И да смениш едно, друго се чупи. Изгоря ни принтер Канон, новият беше 350 лв, платка да се смени - 280 долара.

11

Анонимен

преди 1 година

Малко по малко, нещата си идват на мястото. До сега ми се смееха, че си поправям печката, бойлера, пералнята... Поправям ги, защото са направени така, за може да се сменят отделните части, а и части се намират.А на новите Ел. уреди, нищо не можеш да смениш. един винт или болт няма, всичко топло пресовано и залепено. По- добре ново да си купиш, ама то същото...

10

Демократ

преди 1 година

Е то хубаво да ги ремонтираме.Ама нали ги правят от еКО пластмаса да не стане докато ги ремонтираме и да се разпаднат....Също интересно кой ще ги ремонтира.Февруари чаках почти десет дни за ред да си оставя колата на ремонт...

9

Анонимен

преди 1 година

Новите не се и отварят. Сложете 4 болта бре! Толкова ли е сложно?

8

Анонимен

преди 1 година

Основна задача на ЕС е да няма хора с 200 евро месечно, моето уважение към природа и екология, но тук сме по-зле от половината африкански държави и по-зле става.

7

Анонимен

преди 1 година

Прочета ли вече от заглавието ЕК и правила и ми се драййфааа

6

реалист

преди 1 година

То няма кой едно кафе да сервира, тия електроуреди щели да ремонтират.

5

Войникът без армия

преди 1 година

Лицемери ! Вие в Брюксел сте за измитане!

4

Дойдохте

преди 1 година

На моя. Повече от 30 год. си поправям Юнгата. Да се плямпа е лесно. Приказката е без пари. Сега ще трябва да купя нова пръскачка, защото за една гумичка на буталото навсякъде казват "ЙОК", нанай куврай, иин куврай. Та с плямпането ще си останем.

3

Дааа, дааа

преди 1 година

Ама иначе колите трябва да се сменят на 5-10 години, въпреки че могат да карат няколко пъти повече ! Лицемери !

2

Анонимен

преди 1 година

Лека-полека това се превръща в клошарски съюз.

1

Идеалист

преди 1 година

Това да не е фейк?