До Анонимен 7 До 4 - "Може да се случи и реално : движи се вагона, първата талига минава по стрелката в нов коловоз, а втората (поради някаква причина) не минава в новия коловоз... " Дори и така ,няма как да застане вагона напречно на линията ,без да се разкачи от предния и без да дерайлира ...."Има ситуация, а не дерайриране. Служител е разкачил последния вагон."
Ако луфта на прилепналия език на стрелката е по голям от допустимия, който е до 3мм,съществува риск ,реборда на последната колоос на влака да зацепи в луфта и да се отклони.В такъв случай отговорността е в поддръжката на пътя и стрелките .
Преди три седмици един дърт експертин обясняваше, че нашите железници били по-сигурни от гръцките. Като ги канят по медии, на такива "експерти" най-напред да им изискват дипломите, да не са експерти само по пиене на ракия!
До 4 - Може да се случи и реално: движи се вагона, първата талига минава по стрелката в нов коловоз, а втората (поради някаква причина) не минава в новия коловоз и новата посока [или обратното - първата не минава, втора преминава]. Основната при чина за това е НЕприлепване на езика на стрелката, поради НЕзаключване или повреда в стрелката
"Последният вагон, обаче, не успял да смени релсите и застанал напречно на жп линията" Хахахаха ,тази г-жа май не знае какво значи - напречно :)))) Защото вагон на влак да застане напречно на линията без да е разкачен от предния вагон ,може само по комиксите да се случи :))))
Как стои напречно и не се е обърнал? Това да не е автобус? Плюс тава, нали се сещате какво ще се случи ако наистина вагонът се завърти перпендикуларно на релсите, които му оказват съпротивление и се опитват да го съборят.
Миналата година ми се наложи да пътувам с нощния влак от Варна за София. Той пристигна с час и 15мин закъснение. Без да има инциденти. Страшна новина, няма що.
Заради инцидент влакът от Варна за София с час закъснение