Цялата кохорта гърбави оли го френи се изтипосали да си правят предизборни селфита, зер всеки ден се возят на трамваите, не само като трябва да се режат лентички. Цирк "Борисовски"
Ще уточня за тези,които не разбират:-Аз НЕ съм против прогреса!...НО:-..Той явно НЕ е за сегашното ниво на "Хомо Сапиенса" !...Защото:-Вземете пример с "прогреса в усвояване на атома" !..-Какво се получи от него?..-Ами стана така,че сега седим на десетки хиляди ядрени бомби,които могат да унищожат човечеството !!!...Е?...Викате ли "ура" за КРИВОРАЗБРАНИЯ "прогрес" ?
хм !...Гледам снимката от кабината на ватмана,отрупана с екрани,копчета и бутони ,и се питом:...-Какво им беше на старите кабини с двете ръчки-едната за скорост,другата за спирачката?!..Работеха си перфектно !...та:..-"Прогрес",добре,но всичко ли трябва да заменяме,особено ако е доказало ефективността си ?...викате:-"Ами пари има да са усвояват бе просо,ти какво искаш?!"..?
А кога ще пуснат прилични трамваи по линия 10? 18 ката и сега е нископодова. 12 ката!-също. Трамвай номер 10, обаче, единственият трансоорт от пл. Журналист до хотел Маринела, 8 спирки, е отчайващ. Една мотриса, високи стъпала, мръсно и т. н.
Втора употреба са. Гербажийската модернизация значи втора ръка техника и наполовина хасфалт, да си знаете преди еуфорията и тупането по гърдите.
Преди време 18 беше с единични вагони T6A2(SF) и беше адекватно натоварен, добре би било да се върнат.
До Линия 18Пътувам редовно в пик в участъка Света Неделя - Хладилен завод и не съм видял трамвай със запълнени седящи места независимо от посоката. Определено линията трябва да се обслужва с по-малки вагони.
До BrunoПърво трябва да се ремонтира кошмарното трасе по Рожен между надлез Надежда и Илиянско шосе.
И това ли беше с инхаус процедура?Кой и как спечели конкурса.?Дали е същата фирма на милярдера бияч?Това ще се разбере само ако не изберете ГЕРБ,БСП,ДПС или някоя патерица на тези три ИТН,ВМРО или Възраждане.Махнем ли тези,махнем ли Радев и Гешев,може и да се стигне до истината.
Чао ГЕРБ.Това трасе го правихте над 5 години.Да се бяхме събрали с ръце без техника щяхме да го направим за половин година.Смешни и нагли сте.След колко време ще правим ремонт на трасето? И сега един контрол да се направи за качеството и да видим колко са крали.На магистарлата Хемус май вместо 20см имаше 14 см.Или с просто думи крали са до 30 %.И после същия койоъ крал бие и принуждава хора.ГЕРБ вие сте рак на Р.България.Трябва сериозно лечение.
А нали от 23 февруари щяхте да върнете четворката по линията през Красна поляна? Обещавате, но не изпълнявате.
Бойко предизборно се сети, че все още трябва да управлява и градът. Не бой се, бат Бойко, на есен с песен дет' се вика.
До Анонимен5 годишните евронорми коли с компресирани двигигателчета 1,2л са за баламурници като теб дето гледат само Арте и четат главно Дойче Зеле. Като се качите 3ма разхода уж обявен 4 си отива на 10. С вредните емисии е пропорционално. Обясни ми моля те моят 18 годишен кабриолет, който излиза 1 седмично от гаража замърсчва повече от колите на новите хора от новите квартали дето ги ползват 7/7 в антиградската събърбан малинова среда?
Гледам че г-жа Данчето се е снимала в новите превозни средства, заедно с още няколко дребни душици от СОС и искам само да ги попитам, те дали си валидираха абонаментните карти при качване?
Линии 4, 5 и 18.... Вече не знам къде са тези линии. Фандъкова през ден сменя маршрути, закрива линии и т.н. Едно от най-важните неща е да мислиш когато определяш маршрута и после да не го мениш поне 150 години.
Трамваите бяха много удобно превозно средство до 1989 година. Бяха евтини, бързи, на малък интервал и с много добре подбрани маршрути. Сега е точно обратното, а ако на някой трамвай маршрута му е добър, значи още не са го променили. Билетчето 4 стотинки за трамвай и 6 стотинки за автобус и тролей, де ги сега....
Тука в Люлин вървят едни трамваи от началото на миналия век. Внос от Европата. А в москва вече са пуснали трамваи на автопилот. Без ватман, демек.
Тръгват нови нископодови трамваи по линии № 4, 5 и 18 в София