18

Гошо

преди 1 година

Какви трамваи ще правят бе имаха си тролейбусна мрежа ,ако е въпрос за безшумност тролея си е безшумен нищо допълнително не му трябва Да си възстановят тролеите

17

VladTepes

преди 1 година

До ВлакчоТМ 5 и 7 са с тясно междурелсие, висок процент обособено трасе и сравнително висока скорост. Също части от трасетата на ТМ 20 и 22 с ЖП междурелсие позволяват скорости около 65-70 km/h.

16

Анонимен

преди 1 година

Тия в общините с конкурс за тъпота ли ги избират ? Безшумни линии.... вие един асфалт не можете да положите , безшумни линии...

15

зер

преди 1 година

бахаха, що за абсурдна идея. Градският транспорт в пловдив е съсипан - автобусите са нередовни, то даже не са автобуси ами по-скоро маршрутки. Преди 10-тина години ликвидираха и тролейбусите (при все изградена мрежа из по-голямата част от града).Да не говорим за огромните задръствания...

14

Влакчо

преди 1 година

То в Сф има трамваи, даже 2 линии се движат, останалите са теснолинейки, които вдигат много шум и малко скорост.

13

VladTepes

преди 1 година

До ВлакчоВсе пак пръстенът покрива малка част от града и не покрива всички направления със сериозни пътникопотоци. Определено е нужен скоростен трамвай с максимално обособени трасета.

12

Алекс

преди 1 година

Първо да направят по добра организация на движението.На много кръстовища няма отделен светофар за ляв завой и поради това стават задръствания.

11

Влакчо

преди 1 година

Преди 20 - 25 години ми разправяха, че в Пловдив имало изграден вътрешноградски Ж.П. обръч, който някога се биш ползвал и бил бърз.А трамваят е загубена работа - вместо асфалт ще слагаш само желязо, обаче има ли къде да го сложиш?

10

VladTepes

преди 1 година

До HoqsanВ София се експлоатират чешки трамваи, произведени между 1988 и 1997г. и са доста по-тихи, тръгват и спират много по-плавно и ускоряват по-бързо от произведените приблизително по същото време БГ дараци.

9

VladTepes

преди 1 година

Принципно Пловдив, Варна и може би Бургас имат пътникопотоци за скоростен трамвай, но не се очертава такъв да бъде изграден в близко бъдеще.

8

Фен на Вики Джъстис

преди 1 година

Нужда има от много неща, но винаги се прави обратното на това, което е нужно. Като попитат какъв е закона на Мърфи, отговорът е ясен. Това, което се прави в България.

7

Дедо Йов

преди 1 година

"Пловдив загуби тролейбусния си транспорт при изградена и действаща мрежа" мда имаше достъп на тролейбуси до всяка точка на града! Преди 30г точно пред домът ми минаваха 7 номера, но трябваше да се ликвидира градския транспорт, за да попадне в ръцете на алчни тарикати, с интерес да обслужват две три линии! Жалко за изградените километри мрежа!

6

Анонимен

преди 1 година

Да махнат велоалеите и да махнат тротинетките и велосипедите от тротоарите и ще има мястото и за пешеходците и за колите.

5

Анонимен

преди 1 година

Трамваите са най-добрия надземен транспорт, но не са за тези, които прескачат релсите, за да не ги удари ток. Преди 1989 година в София билета за трамвая струваше 4 стотинки, а за автобус и тролей 6 стотинки.

4

Анонимен

преди 1 година

софииските трамваи без пари нас пловдив Екстра как без пари ше каже учителката тя е свикнала да печели

3

Лекар

преди 1 година

А и тогава как май ните ще идват НА София да се возят на трамвай

2

Ооо

преди 1 година

Закво са им тия трамваи ? Да им запушат половината улици по-добре алеи за велосипеди на тяхно място.. повече ще облекчат трафика

1

Лекар

преди 1 година

Пловдивски комплекси за малоценност