Електричките нямат бъдеще, ЕС ще го разберат по трудния начин, но автоиндустрията ще е унищожена.
Дори и крайни мерки като тази няма да имат ефект за екологията и ще подпишат разпада на този съюз на кръвопийци.
Много странно, да заменим не екологичните но практични ДВГ с още по не екологичните и не практични електрички, като искат електрички да ги оставят да се наложат сами.
Занимава ме следният въпрос: 1 нормална кола след десетина години все още струва около 1/3 от началната цена. И има пазар. Колко ще струва и кой ще си купи десетинагодишна електрическа? Т.е, купувайки си е-кола, се прощавам с парите си и ще си я карам до живот?!
До 8..много подредено беше при соца..два вида салами бяха подедени един до друг в магазина и два вида сирене също...и то само в по-големите градове...в някои села и магазини нямаше даже..
Старите дизели които изкарват черен пушек трябва да спрът да минават ГТП иначе ГТПто трябва да спре да получава лиценз.
А, каков става пак бря? Днес забраняваме, утре забавяме/разрешаваме/направо забравяме. Този ЕС е като жена - на всеки 5 минути друго мнение. Батерджиите така и не разбраха, че тяхното няма да стане. Нямате нито ресурса, нито възможностите, нито времето до 2035-та да обърнете пазара/тенденциите. Нямате основата и едва ли ще я имате. Опитват се да правят някакви "WOWефекти", но ще са безуспешни. Още малко ще се излъжат да изядат дървото на батерийните каляски и до там. Запомнете дизел->водород
Технологична революция, без технология - поредната брюкселска екоталибанска простотия. ОК нека бъдат заменени ДВГ, но с по-добра технология или поне адекватна на нея. Електроавтомобилите имат огромни дефицити, повече от ясно е че те не могат да заменят ДВГ.
"Вече има телефони, зареждащи се за под 10 мин, и поддържащи 1800 цикъла при тази скорост. Скоро и автомобилите ще ги последват. " - Има два модела, дето уж са за 17 минути, ама ако условията са перфектни, инапе са по скоро 22-23 минути. И за твоя информация, натоварването там е много по-малко от това, което се получава в батерията на ел. кола. 1800 "цикъла" са маркетингова глупост. Автомобилите, тук не следва, а и водят, но откъде да знаеш?
Виждат, че са много назад с материала, дотолкова, че да не могат да излязат на печалба от електромобилите. Не могат да затворят веригата с батериите, и се опитват да лобират за отлагане на пълното електрифициране. Това, което изглежда не могат да осъзнаят е, че скоро никой няма да им иска мръсните, шумни, развалящи се таралясници. Вече има телефони, зареждащи се за под 10 мин, и поддържащи 1800 цикъла при тази скорост. Скоро и автомобилите ще ги последват. Само че, за съжаление ще са китайски.
Защо никой не казва колко ще замърсяват батериите, а и къде ще ги изхвърляме. Поредното безумие е това с тези коли.
До Безумие еНяма скъпо ,щом Брюксел са казали ,изхвърляш замърсяващият автомобил и купуваш електромобил
Много скъпо излиза. Нова електрическа кола със средно добри параметри струва около 100 000 лева. Батерията и ще издържи най много 10 години. Който си купи втора употреба ще трябва в един момент даде поне едни 30 000 лева за смяна на батерията ако иска да кара нормално. После идва проблема със зареждането. Не е удобно да се пътува на дълги разстояния. Трябва да имаш втора кола с двг. Просто се обезсмисля цялото нещо. По добре си вземи една истинска кола и не се занимавай с глупости.
За Германия и Чехия автомобилния бизнес свърши . Бъдещето е в Метални части направени в Русия с евтин ток материали и данъци и китайски чипове софтуер и вътрешен дизайн без компромиси и пластмаса . Това е бъдещето а не ЕС .
До 2030 да ги били спряли след това, връщаме файтоните ли то ясно че електрическите автомобили за нищо не стават
Поканени са всички държави където има производство на автомобили.Предполагам всички.ще са против подготвяния закон.Този идиотия просто няма как да мине !
Чехия свиква голяма среща за автомобилите