Проблемът е че в нормалните държави след подобни инциденти правят промени в организацията и/или маркировката за да не се стига до нови нещастия. В Испания почти никъде нямаш "зебра" в кръстовище, изнесени са на 5-10 метра , за да не се стига до подобни случки при десен завой. Да не говорим че НЯМА светофар с едновременно зелено за коли и пешаходци, за колите е жълта мигаща стрелка, за да си с едно на ум .
Абе не знам колко от вас са карали рейс или камион, ама десен завой не се взима със висока скорост, така че едва ли е карал бързо, отделно тези МПСта трябва да се "изнесат" по напред в кръстовището, за да вземат завоя и при изнасянето баш на завоя бабата може да е останала в сляпата зона на водача.Не го оправдавам ама кой иска да блъсне човек?!Отделно да не видиш и да чуеш цял рейс?!Това да не е колело?!?Пресичат като зомбитта
Леле какъв ужас ще е, ако имат зелена стрелка за завиване на дясно при червен сигнал! Главно в източните части на сегашна Германия се среща, но и в някои западни градове вече, напр. Щутгарт! Изглежда господ е надарил немските шофьори с цяла степен IQ повече от колегите им в България! Но иначе при блъснат върху зебра прошка няма, отнема се книжката и задължително на съд за глобата или затвор!
Извън София никой не спира на пътеките. Колега от Пловдив казваше, че там са почнали да.се.научават, ама явно бавно развиващите се са.повече от нормалните. Така че - пешеходците, имате предимство на пътеката, ама внимавайте като си го ползвате - оня после ще го осъдят, ама вие ще лежите на 2 метра под земята.
Блъсната от автобус жена в Пловдив е с опасност за живота