16

Анонимен

преди 1 година

И без черни кутии е ясно какво е станало - 2 влака са се сблъскали челно и не е имало (все още няма) система, която да го предоврати. В нормалния случай по трасето семафори ще светят в червено, а системата за сигурност и в 2та локомотива и при диспечерите ще пищи на умряло. виновни са от управлението на железниците им, които са наредили са да се деактиивира системата и държавната служба която е одобрила пускането на линията в експлоатация. Останалото са ала-бала да отърват кожите правилните хора

15

Анонимен

преди 1 година

Не мога да разбера, 15 минути двата влака се движат един срещу друг в една линия, при двойна такава! Минават сума ти семафори...Еб@@@ти и електрониката, и системите, да не отбележат нещо ЕЛЕМЕНТАРНО и най-опасно! Или е САБОТАЖ, или ЧУДОВИЩНО БЕЗХАБЕРИЕ!

14

Обективно

преди 1 година

Човекът може да сгреши, затова е нужен Технически Контрол - потвърждение на правилността на действията му. А такава е нямало там!! Тоест Частната италианска фирма има значима вина за това!!!

13

Анонимен

преди 1 година

"Черните кутии" са предвидени именно да имат защита от удар и огън, вода и т.н.

12

Пореден

преди 1 година

Ключа е в човешкият фактор не в черните кутий... пиянство и безотговорност до това водят

11

Анонимен

преди 1 година

В медите казаха , че е частна. Значи си има име и отговорности. Не е Премиера на Италия.

10

АнонимеН

преди 1 година

ГРЪЦКАТА ЖЕЛЕЗНИЦА Е КУПЕНА ИЗЦЯЛО ОТ ИТАЛИАНСКАТА ЖЕЛЕЗНИЦА ПРЕЗ 2017-ТА ГОДИНА! ИЛИ НЕ СА НАПРАВИЛИ НУЖНАТА МОДЕРНИЗАЦИЯ НА АПАРАТУРАТА ИЛИ Е ДРУГА НЕИЗПРАВНОСТ! НО ТУК ЕС НЯМА НИЩО ОБЩО НИТО САНКЦИИТЕ НА ЕС КЪМ ГЪРЦИЯ НИТО НЕЩО ДРУГО СВЪРЗАНО С ЕС! ДА НЕ ВИ ЛЪЖАТ ПУТИНИСТИТЕ ЛЪЖЛИВИ , ЧЕ ЕС ИМА НЯКАКВА ВИНА ИЗОБЩО ЗА ИНЦИДЕНТА!

9

Румен

преди 1 година

Влезна Гърция в Шенген и Еврозоната. И враговете на ЕС и НАТО се активираха. Това да се очаква и тук. Нашето МВР и ДАНС е с по слаби сили от гръцкото.

8

Анонимен

преди 1 година

Е как толкова масло за едни спирачки ? И как най важното за следствието " черните кутии" да изгорят? . И как се возят газови бутилки за бита, при пътническия влак? И как няма запис от началника на гарата, какво е говорел с машинистите? Гарата не е пострадала. ..... Прилича на тероризъм - комунизъм, анархизъм

7

до 1

преди 1 година

Вярно е, тия системи са с релейна логика, която не позволява грешки, някой е правил ремонти като е байпасвал системите за сигурност. Тепърва ще има уволнения и дори затвор за отговорните.

6

Анонимен

преди 1 година

Спирачните системи на влаковете са пневматични, както при камиони и автобуси. Водеща фирма в производството на тези системи е Knorr Bremse.Маслото което гори е трансформаторно.

5

Анонимен

преди 1 година

3, що бе, ти четириполов ли си че си за запада и покрайна?

4

Анонимен

преди 1 година

Бас хващам, че всъщност са оранжеви

3

До 2

преди 1 година

Да пратим тебе в Украйна? А чак, третополовите сте с маникюр

2

Анонимен

преди 1 година

да ги пратят в масква за разшифроване

1

Анонимен

преди 1 година

Системата на влаковете така трябва да е направена, че човек дори и да иска да не може да насочи два влака един срещу друг, останалото са само празни приказки.