държавните железници приватизирани от итал компания монтирана модерна системаза управление но няма обучен персонал и ето го резултата в българия пък всекиден има авария с някои влак за сега се отърваваме само със закъснения
Мирна праха на тези нещастни хора! Ако в България влаковете се движеха с 160, Варна София щеше да отнема 3 часа. Нямаше да има нужда от друг транспорт. Пътуването със самолет отнема също 3 часа с чакането и транспорта до летищата. Мечти някакви.
Ако караше колегата със съобразена скорост като ние с 50 - 60 км/ч нямаше да има толкова жертви . Явно полицията им там също куца защото нашите полицаи отдавна щяха да сложат радари или триножници до релсите и щяха да завалят актове ,глоби и проверовъчни за машинистите.
ако тяхната инфтраструктура и техните протоколи и процедури за работа бяха лоши нямаше да имат влакове които се движат със 120 и 160 км/час. в бг влаковете едва успяват да карат с 80-90км/час защото ще се разпаднат. това не е грешка, а специлна операция проведена на няколко нива. един човек не може да да направи това с разговор, "айде тръгвай", не е такси, има защити от грешпки дори на диспечери и началник гари...
Ясно е, че е гръгнал на червено, но..." ДО НОВИЯ СВЕТОФАР НА ПАРОС"... Къде е това? Трябва ли да спре там? Не е ясно.
Само аз ли прочетох, че началник гара е дала команда да мине на червено и да стигне до следващия семафор??? Това е безумие!!!
...линията Атина-Солун е най-модерната на балканите. Средна експлоатационна скорост от 160, италианските влакове по нея могат да развият до 250, 500 км до Солун се вземат за по-малко от 4 часа. Модерназацията е след 2000 г. свръхскоростните ги пуснаха миналото лято. На хартия всичко е образцово, но........нямам никакво обяснение как може да се допусне подобна катастрофа на двойна ЖП-линия....Явно гръцкото безхаберие няма граници, уви....Жалко за загиналите и съболезнования на близките им!
Запада им наложи драконовски мерки и сега се вижда много добре до какво води това! Ако и ние влезем в еврозоната и нас ни чака същото!
Днес транспортният министър на Гърция си е подал оставката. А у нашата крива нива, гонките с мигранти и полиция са ежедневие и често завършват с фатален край за едните и другите, каналджиите си правят каквото си искат, корупцията по границите е потресаваща.....а нашият манистър на МВР се кипри по "виенски балове", шири се в 15 имота, и хич ама хич не му дреме за поверения му ресор.......
Не се залъгвайте. Това е жертвоприношение. Проверете тройната нулираща 13-13 дата преди 10 години. Какво се случва на 15 февруари,28 февруари и 13 март2013? Същото се случва след 10 години, но с жертвоприношение в Ларса на нулиращия 28 февруари. Проверете корицата на списание Биограф от 28 февруари 2013! Жертвоприношение пред олтара на същия. Преди 1540 години на 13 март483 се сменят 47-я с 48-я. Жертвания влак е 47, за да се спаси йезуита от датата на 48-я папа, понеже идва 49-я "черен папа".
Спомням си като дете имах електрическа железница и така блъсках влакчетата. Едно срещу друго челно.
"В лошите гръцки железници (по-лоши били от българските) влаковете се движат със 160 и 120 км/ч."...............И се сблъскват с толкова.
Василий, тръгвам ли? Последният разговор на машиниста с гарата в Лариса преди трагедията