Свалих си приложението на Кауфланд и се оказа, че за да се регистрирам все едно кандидатствам за кредит от банка. То не са лични данни, то не е чудо, и се отказах. Деинсталирах го. Каква е целта да може да се ползва това приложение само след регистрация с някакви лични данни? Някой иска да знае какво точно ядем ли? В градският се чекираме задължително, въпреки, че картите не са импулсни, а за определен период от време и няма нужда от чекиране. Следят къде ходим. Тя цялата работа е съмнителна.
относно мобилните апарати и промоциите, наистина се лишават най-нуждаещите се, да се възползват от остъпките
2-10 минути закъснение и голям рев, ами ходи пеша, карай колело, купи си кола а също стани ти шофьор в градския да те видим под 30 мин. закъснение ще паднеш ли ако изкараш и един ден, нагъл си като тея от промяната.
Само не разбирам какво общо има промяната с 413 и непристойното поведение на шофьора, може би го познавш и той е от ПП ???
До преди няколко години и аз пътувах от Студентски до Центрлана гара, закъснения имаше рядко но пък беше много бавен, околко един час път ако си късметлия
Значи! Градският транспорт е като организма на човек! Никога не знаеш кога нещо ще откаже да " работи"!-:) Нямам лично аз " претенции" към Градският транспорт където и да било!-:) Радвайте се че сте живи,до този момент!!!
Това е България . Няма нищо ново , нито учудващо , защото повечето от проблемите описани по -горе в текста на това съобщение са всекидневни в столицата на Република България, населявана предимно от провинциалисти .
"непристойно поведение в автобус 413" - ау, какво непристойно поведение да се развали така тоз хаФтобус 413. Веднага да му се скарате!
Helpbook: Закъснения, аварии, непристойно поведение в автобус 413