42

Анонимен

преди 1 година

До50. Не България , а СССР направи мърсотията за рено алпина. Защото НРБ бе 16 република на СССР . И Вълната търговия се контролира от Москва. Както продукти, услуги и свободно движение на стоки. Този закон е в Сила до 2005 г. До влизането ни в ЕС

41

Интересното е ..

преди 1 година

че България е произвеждала автомобили преди ,,9-ти Септември" и така нареченото ,,освобождение'',а днес няма нито един кадърен човек който да започне каквото и да е производство на автомобили.По едно време щяха да произвеждат ,,Ровър",но се намесиха ,,от горе" и поискаха и те да участват в производството.Със какво са искали да участват,още не е ясно.Тъй като тези мераклии искаха само част от печалбата,без да инвестират и лев.Мислеха че това е държавна хранилка готова за доене и дране.Мутри Сър.

40

Рамбооо

преди 1 година

Нискобюджетната Дачия пълни банковите трезори в Румъния.Автомобилите им пред нищо не отстъпват на западноевропейските, нещо повече Новия Логан е със спортна визиия има турбо е много щур на пътя. Преведано Логан-Върколак

39

До Банкеръ

преди 1 година

как да направиш нещо хубаво в България, като мафията се меси постоянно, виж примерно млякото и млечните продукити поскъпнали до неоознаваемост, един се реши да спре това и мафията го изгони

38

Банкеръ

преди 1 година

Румъния е държава.Затова произвежда Локомотиви,автомобили и т.н.Осигурява на поданиците си сигурност и ясни правила.България пък прави Казина,Бардаци и Кръчми,където поданиците да се забавляват ако имат пари.Ако нямат заминават да работят,на запад за пари,които да похарчат евентуално в Казината.

37

Анонимен

преди 1 година

Там явно си нямат евроатлантически кратуни да им обясняват, че е трябвало да си закрият "неконкурентноспособните" предприятия с идването на демокрацията.

36

Анонимен

преди 1 година

Как ще ги стигнем румънците.

35

ХА ХА ХА

преди 1 година

А матушка руския кой производител е?

34

Ангел

преди 1 година

До Асан 3 - Верно. Но Испания има хиляди километри плажове, които работят целогодишно!

33

наблюдаващотдалеч

преди 1 година

До Анонимен 47 Много преди това, правехме, РЕНО АЛПИН! Но, не биваше да правим коли, по-добри от масквич

32

бай Ставри

преди 1 година

Коли не не разрешиха да правим. Опитахме но ни отрязаха. До 1944, гадина, България е имала ТРИ самолетни завода! После,... после ни асвабадиха

31

Анонимен

преди 1 година

И ние пробвахме да правим коли - в с. Баховица, Ловешко, цеха на Гриша Ганчев произвеждаше перспективните Грейт Уол. Преди това и с Ровър пробвахме, ама нали не ставаме за нищо, то и от тези автопроизводства нищо не излезе. Не е въпроса в комунизма. При комунизма поне правехме електрокари и през 80-те е имало години, Бг да е първа в света!!! Но сега съвсем се изясни, че не ставаме за нищо! Това е.

30

Ами ето

преди 1 година

Хората си поеха по правилния път, вместо да преизбират няколко пъти като нас комунистите, и вече ни изпреварват значително ! А бяха къде-къде по-назад... !

29

А чипове

преди 1 година

Има ли??? Или пак поредната сцена на есес да вдигнат цените им?

28

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 35, Китайците купиха само колите, останалият бизнес си остана Шведски.

27

Анонимен

преди 1 година

В Румъния русофили и руски снахи се броят на пръсти.

26

Анонимен

преди 1 година

Преди 2 години китайцитв от Джили купуха Волво. Волво вече е китайска марка. -----////------ Глупости. Марката не е китайска. Китайците я ползват под наем за колите, които правят в заводите за леки коли. Волво си е шведска марка и продължава да произвежда камиони и тежка техника, вкл военна.

25

Анонимен

преди 1 година

До хахаха Нищо не постигнаха след комунизма.. Обезлюдиха се и на запад са евтина работна ръка и роби

24

Там няма дУпИсЕ

преди 1 година

И разни гербАЛА и подобни потурчени партии,че направо те пращат гратис при Мохамед

23

Анонимен

преди 1 година

2035 г. ги закриват и власите се давят на края на Дунава.