Електричките са като GSM-ите през края на 90-те. Между 2 модела на една марка нямаше 2 еднакви зарядни. Те така и с електричките. Купуваш си, на гугъл мапс ти показва "зарядно след 20км" отиваш и то не е за твоята кола или и да става не позволява на твоя модел да ползва бързо зареждане, и трябва да я оставиш 6 часа итн. Тази технология е на 20г от масово потребление. Как да обясня на баща ми, че не можеш да зареждаш навсякъде, щото не всички зарядни работят и се плаща с приложение от телефона...
От къде накъде и други електрички ще ми ползват тесленските зарядни. Да си правят свои. Не искам да отида на суперчарджъра и там да ми се подвизават фолксвагенчета, рена и мерцедесчето. Зарядни от Тесла за Тесла!
Ама разбира се гроздето е кисело, новия model s удря в земята всички суперколи - мазератита, ламборгинита, ферарита, най обикновен семеен автомобил с 1000 к.с. и ускорение от 0 - 100 за 2 секунди. Няма да ми стигне един час да изброявам екстрите, дето идват стандартно.
Тресла бета тестерите свършват бързо, при скорост около 150 на магистрала след 100 км са леш, да не говорим ако ги срещна на аутобана, играчки за случайно забогатели ИТ полуграмотници.
Уж по-просто конструкция, уж не знам си кво ... Енда Хонда Акорд в САЩ е 25000 долара, една Тесла Ес е 60000 долара.
Ами "програмиста" дето спамеше, забрави, че е имал и Тесла,щото спряха да ги хвалят толкова из нета и на момчето акъла му не стига и забравя бързо :)
Що? Очкава се да спрат да работят за теслИте ли? Тук миналата година беше пълно с теслАри, плюнчиха се, хвалиха, сега няма ни един. Що така? Къде пропаднахте бе? В някоя батерия за теслЪ ли?
САЩ иначе подкрепяли свободните пазари ... ама дрън-дрън че пляс. Байдън е по-макрсист и от Брежнев ...
От Тесла позволяват на други автомобили да използват техните зарядни