Щом европа не желае да произвежда автомобили те ще завземат пазарната ниша. Това е естествено в икономиката празно място няма.Едва ли някога са се надявали на такъв подарък! ;) от "съдбата" !
Чините - най лошият модел, налаган на света, как живеят там всеки знае. Не е капитализъм, а зе-лен соц.
Ейй аман от тесни специалисти, ама повечето цъкат с език като видят новото Волво за 200 хих. лв. Изцяло китайско. Ленд и Рейндж ровър - индийци. Немското било немско. Да вървеше тоя лаф допреди 20 г. Вече и там се слагат френски двигатели.
Нормално - Мерцедес с еизнесе яко в САЩ и Азия ... Европейския мерцедес, често е по-зле от отзи, произведен извън Европа, а качеството дава назадае от 15 години. Как може, ML от 2006-а, да върви по-добре от GLE 2017-a, a днес, 2023-а, старият да има по0-малко нужда от ремонти (далеч по-евтини) от новия?!?! Новите платфомрми от миналата година - леле мале са!
Абе вие врачките дето знаете бъдещето, видяхте ли преди че СССР ще се разпадне и всички ще идат в ЕС и НАТО или сте го пропуснали това?
Още 2015 годита председателят на ЕК Юнкер заяви: The glory days of Europe are over. ЕС комисариатът по истината цензурира медиите да премахнат тези думи... но го има в британските.
9, почти всички китайски модели /и електрички и ДВГ/ са по-големи, по-конфортни и по-евтини от прекрасните в близкото минало световно изветни и търсени японски марки.
Китай става основен производител на електромобили в света. На фона на зелената сделка в ЕС, това неминуемо ще означава повече китайски автомобили и по-малко европейски. С други думи - икономиката на Китай ще расте, а на ЕС ще се срива.
Китай с успех в износа на автомобили. Много важни за това били пристанищата в Шанхай и делтата на река Яндзъ. Пълни глупотевини. Истината е, че Китай изнася автомобили, защото се научи да произвежда автомобили на световно ниво с китайска цена.
Китай с успех в износа на автомобили