гроздето е кисело. Дааа, странна работа, толкова кофти автомобил ама не могат да смогнат на поръчките, Тесла е най-бързо развиващата се автомобилна компания, с най-революционните модели, последният модел S прави смешни мазератита, ламбургинита и бугатита като вдига от 0 до 100 за 2 секунди и има 1000 (хиляда) конски сили, а е семеен автомобил с нормална визия, четири врати, пет местна и с два багажника - отпред и отзад. Как няма да е кисело, естествено че ще е.
Паднал волана друг път...един потребител в Туитър бил казал...и развил волана и показал...хайде стига глупости...искал си оарите за колата *** загубил вяра в Тесла...това същото, като да сложиш *** в ястието и да си искаш парите или ония англичани, които като си изкарваха почивката в България искаха да им възстановят парите, че били получили стомашно неразположение
Тесла е може би най-удачния електромобил. Но е на светлинни години от ИСТИНСКИ автомобил. Такова нещо си купуват разглезени жендъри с излишни пари. Пари които в масовия случай не са заслужили да получат.
На мен ми е чудно друго. Толкова електрокари се запалиха, но не ги връщат цялата серия. Сещам се за Samsung Galaxi note 10 - запалиха се около 30 бройки и върнаха всичко, като принудиха клиентите си, включително и мен да ги върнем. А беше прекрасен телефон, още ме е яд, но без поддръжка какво ще го правиш?!? Та ... процентно електрокарите се палят в пъти повече. Това наистина не го разбирам.
Паднал му волана - па да го върже със свински опашки или с тел, както гениално би се справил инж. Ганев...
Това е екстра за да не откраднат колата сваля се лесно волана за да не могат да го подкарат.
Ама Нело, ще препишеш ли някога статия без правописни грешки? Каква е тая неграмотност сред "журналистите"?
лоша боята, ама много лоша, Heли! Както се вижда, и на теб панелите много ти тракат вътре, ама няма кой да те фиксира.
Това е изключение. Случва се навсякъде при едросериино производство. Не правете драма по стар навик.
Аз чакам автономните автомобили!Тогава ще стане интересно,по-тротоара,в стените,в насрещното движение
същото ни се случи с 2104 азлк купен нов от магазина, след 4 5 г остана в ръцете на баша ми, тъкво бше спрял, държеше се на три точкови заварки.... говоря за случка от преди 35 г, Теслата са същите ***, скоро пазара ще го оцени, тесла ще изчезне или ще си смени собственика. Това е абсурд в днешно време, паленето в движение да не говорим..
Вие как си мислите наркомана избива намалението, ами от некачествени материали и експлоатация на работната ръка ей така стават работите.
Само така трябва. Да плащат балъците и да се трепят. 100 000 лева за даваш и волана ти остава ръцете. Отлична работа! Да не говорим че интериора е по зле от Дачия. Всяка една 20 годишна кола има по добър интериор от Теслата.
Некачествена изработка: Воланът на Tesla Model Y падна