11

Анонимен

преди 1 година

3лв за такси изобщо не е много. Това е литър бензин. Де и тука да беше така..

10

Анонимен

преди 1 година

До сега беше 3 лв.билетчето на таксито и толкова години на никой ли не му светна,че в тоя град се слугува на някой?

9

Анонимен

преди 1 година

А защо е нужно да се съобразяват с ромейте в града, защото са най добрия електорат ли?Помислете с главите си

8

VladTepes

преди 1 година

Все пак е нормално продажбата на превозни документи да покрива 30-40% от разходите за градски транспорт, в противен случай община с ограничен бюджет няма как да поддържа услугата и тя ще бъде спряна или ще се срине на много ниско ниво. Постигане на печалба все едно е нереално.

7

Тролея

преди 1 година

Ако нещо се казва обществен транспорт, защо трябва да има печалба? Е това е българина

6

Анонимен

преди 1 година

Не сте написали колко и какви линии се предвижда да има и колко пъти в деня ще има рейсове. Така нищо на практика не се разбира.

5

Анонимен

преди 1 година

Да разбираме, че правят ромски транспорт. Кюстендилчани яе плащат за да може Айшето да се вози без билет безплатно. Евалата

4

fd

преди 1 година

Да идат избори ./// хохох

3

da

преди 1 година

това поредната лъжа на подкрепения от герп кмет. Преди 10 години щеше да прави безплатен градски транспорт, познайте - няма го и до днес. За 14 години няма една асфалтирана улица . Общианта е затънала в дългове и глоби. за 4 мандата съсипа златен град. сега сигур

2

Анонимен

преди 1 година

Нещо се бъркаш! Навремето *** не смееше да мерне по центъра на града! Милиционерите бяха "огън", не като сегашните полицаи - льольовци!!!

1

Анонимен

преди 1 година

Навремето ромите в Кюстендил са живели в центъра на града и с тях не е имало проблеми. Защо сега имат? Рибата се вмириства откъм главата! В нашия град също имаме роми, но положението далеч не е такова, каквото го представят за Пловдив или София напримнер.