....сега си продал за същите пари старата си кола ,която си купил преди десет години ,....и си мислиш ,че си на голяма далавера .С тези,, същите ,,пари сега ,обаче можеш да си купиш 10пъти по малко неща ,в сравнение с онези същите,така че си в заблуда.Така сме си повечето ,...живеем си с някакъв собствен балкански синдром на само заблуда.Няма значение ,важното е да сме щастливи!
Аз вече се научих да купувам коли на 30 години веднъж. Преди взима на всеки 2-3 години ама колите бяба години и бяха по 1000-2000лв,а сега са *** и пласмаса. Няма да изкарат и 10 години новите. А и най-добрата кола е служебната със служебен бензин.
Чака се две години за нова кола и естествено, че броя на продадените нови коли ще е по-малък. В последните години до 1989 се продаваха по 50000 нови коли на година, а през 2022 само 30000. Напред ли вървим, назад ли....
Новата кола са излишни разходи.Моята я взех на 7 години за 3 пъти по-малко пари,отколкото нова и за четири години направих 100 хиляди км без никакви ремонти само със смяна на масло. Има и една врътка при покупка на кола на старо,че трябва да се търси кола, която не я предпочитана от масовият *** и така цената й е по-ниска.
Щях да купувам нова, нали казват на 5 години колата се сменя, ами ходих гледах новите модели, ами същото абсолютно но на двойна цена, реално няма да получа никаква добавена стойност и се отказах.
Това се мошеници търговците на коли лъжат и мамят както с новите така и със старите коли. Определено за България си е лудост да се купува чисто нов автомобил не си струва ще се очукааа по пътищата с дупки.
Автомобилите да са лукс и да не са достъпни за простолюдието. Хората да се учат пеша, градски транстпорт и тротинетки да ползуват по европейски стил.
Я заради това си търкалям осемцилиндровото ауди - щото няма умиране... след десет години пак ще е на линия. Хеле с това халуминево купе, даже ръждата не му е фактор.
Трябва поне 5х да скочат. Да станат колкото ел. миксерите, та да може Българинът да върви пеша -> мечтата на една поцинкована кофа!
Ами някой модели станаха прекалено добри. Особено някои японски и немски. Камритата на Тойота се движат като нови и след 6-7 ходини. Един по-хубв ремонт и са пушка за още 6-7 години. Един основен ремонт тогава и може да минеш и 500 000+ км с тях. При положение, че вече всички екстри са яко изродени, какво да му е. То сега како има в колите от 2023-а, ето го нямаше масово в колите от 2013/14?
Ще си караме старите таралясници, няма проблем и без това по-новите са по калпави. Едно време човек се стремеше да има 3-5 годишна кола за да е по-здрава, но вече не е така.
За тебе 10 бона печалба а други работим за толкоз 2 -3 седмици и с бараки 2ра употреба не се занимаваме. Ама хора всякакви. Втора употреба автомобил няма да погледна. Да си ги карат провинциалните бачкатори.
Някакво безумие е налегнало пазара напоследък. Пределно старата ми 26 годишна кола в момента се продава за около 3000лв, точно толкова, колкото и броих преди 10 години, като я купих нов внос.
С 30% са скочили цените на автомобилите втора ръка