А дъртите камиони, микробуси и автобуси които бълват облаци? А горящите гуми, мебели и каквото им попадне граждани? За тях норми кога? Все автомобилите виновни
През зимата смърди на въглища и *** та не се трае! Обаче обвиняват автомобилите.Аз не съм видял някой да кара кола на въглища или дърва!
И какво от това?Само Европа ли произвежда коли и други стоки дето замърсяват?Ама това е същото като онова дето гонеха ромите по пазарите,че продават контрабандни цигари,а не гонят кой ги внася с тирове или произвежда нелегално.Ако искат да се изчисти въздухът ще забранят квотите с които търгуват всички заводи за да бълват мръсотиите си.Всичкое за пари,за глоби,за да се повишат цените,това е истината.
"Идеята е потребителите да бъдат информирани за продуктите, които им се предлагат." - точно това е идеята, да. За малко да ви повярваме...
до22- Какви източно европейци ти пречат пак. VW, че и други, ги хванаха как лъжат за изгорелите газове. Уж плащаш за евро 5-6, но получаваш евро 3, че и по-зле. Това са измами за милярди, а не пробити катализатори, дет я са вдигнали 10гр./100 изгорелите газове, я не са.
Един приятел си пусна отоплението в ел автомобила и след половин час ми се обади да ходя да го тегля. Тока от батерията която е била заредена на 100 % е изчезнал. Та толкова за ел автомобилите. Ще си карам дизеларата и хич не ми дреме на кара.
До Анонимен (19)Заради източно еврейците!!!Щото западняка вижда че в Източна Европа вървят всякакви Шменти-капели и започва да си мисли че ако о той не го прави е прецалан.Схвана ли или ти трябва упътване за ***?!
Има вече компания за фериботни превози, която забрани електромобили на борда. Огромният пожар на ферибот през лятото май е бил от самозапалил се електромобил.
Еми на запад като не е фейк и там всички са чесни, не като бегейците, защо въвеждат такъв закон?
Интересувайте се за електромобилите, четете, гледайте отзиви на собственици! Измамата е огромна! Пробегът е смехотворен. Зареждането е непоносимо. "Бързите" зарядни унищожават батерията. Батерията така или иначе в най-добрият случай ще има живот 10 години, но по-вероятно на освата ще трябва да се смени - срещу много хиляди долари. На минусови температури буквално не зареждат. Ако стоят през зимата на улицата, батерията се разрежда за дни. И накрая, зареждането изобщо не излиза по-евтино.
В Бг всичко е фейк и наистина много крадци трябва да са притеснени от подобен закон.Зърнари, свинари, млекари, винари, ВСИЧКИ бг производители са ИЗМАМНИЦИ!!Продукцията и на Запад и кучетата не я ядат.
В Швейцария забраниха да се карат електрички защото имат проблеми с електроснабдяването и зареждането им вечер по едно и също време може да доведе до претоварване.
Електртичката ако зарежда батерията повече от 80% или пада под 20% бързо се износва и животът и рязко намалява. Това означава, че ако е даден пробег 400 км моментално губиш 40% - тоест имаш само 240 км, и то по равен път с 80 без да ускоряваш, на магистрала реално може да разчиташ на максимум 180 км, иначе трябва да заредиш на 100% и да паднеш под 20%. Голяма измама са електричките.
Електрокарите са технология от преди 70 години. България беше световен лидер по производство на електрокари през 70те. От тогава технологият им не е мръднала - същия принцип, същите батерии. Илон Мъск се изхитри от електрокар да направи пътнически автомобил да го натока със секси дизайн, реклама, фарове, евтина пласмаса която скърца и на вратите и на конзолата и навсякъде, неудобен чепат екран, но нали е електричка, сега е тренд и глyпаците купуват електрички за безумни цени.
От коментарите оставам с впечатлението че Гання е притеснен за дребните си шмекерии с които *** сънародниците си.
ЕС готви нов закон за автомобилните компании