Учащи се, работещи-да, но защо и за пенсионери. Плюс това защо пак само за наборчетата от котилото. За останалите сухи пръчки какво?От Дедо ви - селякът, както там ни наричате.
Освен това псевдопоевтиняване на картите за пътуване на пенсионерите, нищо друго специално за тях не се предвижда, така че не разбирам този вой срещу тях.
Разбира се, че за пенсионерите трябват специални грижи, те вече не могат да работят и са зависими от обществото, докато работещите не са така. Тези отстъпки за пенсионерите всъщност са доста малки - по-евтини карти за транспорта, но реално пенсионерите обикновено толкова рядко пътуват, че с единични билети ще им е по-евтино. Досегашните талони по 1,20 бяха най-евтиния вариант за пенсионерите.
Поредните недоразумения на власт. Значи има пари за определени глупости, а за работещите на минимална заплата - не. Тя и минималната заплата бе увеличена с цели 70 лв. - многоооо.
Там, където работя има работещи пенсионери, близки до началството, получаващи пенсия и заплата - за тях ще има помощ, а за останалите, взимащи минимална заплата - не. А за пенсионери с 3400 лв ще има ли помощи?
Софийските пенсионери са с най-високите пенсии и с най- евтин транспорт. Затова по цял ден си обикалят.А тези от малките градове и селата се чудят как да си осигурят транспорт за да отидат на лекар или си купят лекарства
Във фирмата, в която работя, всички пенсионери идват на работа с личните си автомобили. За тях е под достойнството им да пътуват с градски транспорт.А ние, дето сме само на 1 заплата, се тъпчем в метрото и трамвая.
Специално за София не виждам каква е драмата. 365 лв. - годишна карта, всички линии. Тези, които ползват само една линия, дали наистина всеки ден са от вкъщи на работа и обратно и нито веднъж в месеца не им се налага да използват друга линия - я на гости някъде, я да идат на някое мероприятие. За ученици - месечна карта 20 лв., за пенсионери 8 или 10. Що за *** би оревал света за това, че вместо за 23 лв. (картата за 1 линия) месечно ще дава 30 и ще пътува навсякъде.
Все още ли има работодатели които не предлагат безплатна карта за цялата година, ами държавата трябва тях да гони, при нас дават и кредити за Спарк.
Мишо, в града можеш да минеш и един километър, пак те таксуват 2 лева. С влак оня ден пътувам от моето село до града което разстояние е 80 километра и ми взеха 3 лева.
do 13 Във Варна билетчето е 2 лева за един час. Ако си вземеш карта за 10 лева получаваш 11 пътувания. Тоест 90 стотинки ти е пътуването в рамките на 1 час. Аз съм си взел такава карта и само чакам да дойде проверяващ, че да си чекна картата. На 5-6 пъти един проверяващ. С 10 лева изкарвам цял месец.
Разбира се, евтини карти за всички групи, които НЕ РАБОТЯТ, а нас работниците, дето хем внасяме осигуровки, хем на нас тежи икономиката на страна ще ни цедят до последна капка.
ЗА ПРОСТАЦИТЕ Е 2 ЛВ. ОТ ШОФЬОРА/ТОЙ Е ТАМ ДА ГЛЕДА ПЪТЯ НЕ ДА ПРОДАВА БИЛЕТИ /ЗА НОРМАЛНИТЕ 1.60 ЗА ОЩЕ ПО НОРМАЛНИТЕ МОЖЕ ДА СИ КУПЯТ С ДЕБИТНА КАРТА.
Слаб министър е тоя. Явно не разбира какво трябва да се направи и няма да го напиша. Да се научат да мислят и да говорят с хората, а не да четат по форумите наготово.
До Иванов---като гледам как си написал всичко в едно изречение,на теб не трябва да ти се дава,а да ти се взема !!
Евтини карти за градски транспорт за пенсионери и ученици