...интереси или щото нещо си, видиш ли, не било рентабилно. Никой не може да ме убеди, че идиотския начин, по който се движат трамваите по "Скобелев" е направен за доброто на хората. Или орязването на линии и оставането на метрото като единствена алтернатива на места. Ами когато има аварии по това метро, както се случва? Но не се мисли, а само се "подскача".
До 81: Шофьори и ватмани *** винаги е имало, но мога да дам и обратни примери. Миналото лято, колелото на трамваите в "Иван Вазов", ватман на средна възраст на последния курс натовари един кьоркютук пиян, щото онзи не можа да се качи и падна няколко пъти. Мъжът успя само да изфъфли, че бил за "Надежда" и ватманът буквално го натика на ръце с "Хайде, да си те возя". Не ми беше това мисълта - по-важно е да има работещ и удобен транспорт, а не някакъв хаос с линиите заради нововъведения...
До Анонимен 79 Не знам какво точно си разбрал от всички примери, дадени тук за нравите на нашенските ватмани и водачи на тролеи и автобуси, но аз мисля, че разбрах подтекста - и преди десетилетия, и днес, нравът и безобразията им са едни и същи, но все викат "Дай!"
Давай,давай ....от три години раздавате ! 5000 минимална заплата за шофьор.5000 за храна и 5000 ваучери за гориво на месец! Билета може от сега директно да го направите на 50 лева
До фена на статистиката: Не ме интересува какво е направила ватманката 1953-та, шофьора на автобус 1975 или някой друг 1989, това са пълни глупости. Важното е транспортът да върви. Както си писал и ти, имаше трамваи, тролеи и автобуси по сума ти улици. А не за да си разпростират някои тъпите заведения по цялата "Витошка", трамваите да се движат по половин релса по "Скобелев" и заради едното метро, да оцв...каш всички наземни линии.
*** Народ,силна Държава.Докато различни професии,си мерят портфейлите,политиците ще ви стрижат.Трябва обединение,а не завист,и коментари.Всеки има право на справедливо заплащане.Но Бай *** коментира,и плюе,но ...мизерства финансово....Дерзайте..
Докато по бул. "Витоша" вървеше трамвай, често виждахме немлада, доста едра ватманка, която винаги потегляше с отворени врати без да погледне дали се качват или слизат пътници. Редовно се случваше някой да й крещи, че е щял да се претрепе заради този неин навик, но тя никога не реагираше. Гледаше право напред невъзмутима като истукан и с кравешки поглед. Затова ние, учениците й бяхме сложили прякор "***".
Докато по бул. "Витоша" вървеше трамвай, често виждахме немлада, доста едра ватманка, която винаги потегляше с отворени врати без да погледне дали се качват или слизат пътници. Редовно се случваше някой да й крещи, че е щял да се претрепе заради този неин навик, но тя никога не реагираше. Гледаше право напред невъзмутима като истукан и с кравешки поглед. Затова ние, учениците й бяхме сложили прякор "***".
Щяхме да ходим някъде по празничен повод. Баща ми беше със съвсем нов, елегантен балтон, обличан само 2-3 пъти преди това. Направи път на мама и на мен и се качи последен. *** както винаги потегли с отворени врати в момента, в който той беше на първото стъпало и щом затвори вратите, татко се оказа не само притиснат, но и със скъсан ръкав на балтона. Ругаха я, но тя по нейния си обичай гледаше като добиче напред и мълчеше. Нашите се оплакаха, но онази продължи да потегля с отворени врати
НЯКОЙ ЗАБРАВИХА КОЛКО МЕСЕЦА НИКОЙ НЕ ПЛАЩАШЕ А СИ КУПУВАШЕ БИЛЕТ ОТ ПРОВЕРЯВАЩИТЕ, ПОСЛЕ ДЪРЖАВАТА НЕ КОМПЕНСИРА ТРАНСПОРТА ЗА ТРОЙНИТЕ ЦЕНИ НА ТОК И ГОРИВА
Аз съм съгласна да плащам по 200лв за карта за градски транспорт, но да не чакам по 20-30минути за автобус!, а вътре да няма правостоящи, неплащащи, ***, крещящи...
не едночасова, а едноседмична ефективна стачка. И не само в транспорта, а във всички сектори и отрасли.....
Да говори ГЕРБаджийската наложница ,госпожа кметицата.Да изясни за толкова много години какви направи за града . Транспорт, комуникация , връзки ,логистика . Да каже за ремонтите . И да обясни как се живее със заплати от порядъка на 1500-1600 лева средно ( говорим за масовия работник в градския транспорт и метрото ) . Да обясни кога за последно бяха вдигнати и как се оправят хората с последвалата хиперинфлация?
Боковата магарица не оправи ли транспорта ??? Все пак разпределя милиони бюджет и пак не и стигат на милата. Ама то с тия ремонти на ремонтите на ремонтите е така. Сега и смола за павета ще търсим .
На офис сътрудниците дето работят в България им казвам полуфабрикати. Тези са се научили едно нещо, да правят в живота си и да вадят от това пари, но кръгозорът им е ограничен. Те не се интересуват от нищо. Не четат книги, не знаят елементарни неща, не знаят други езици освен английски, общата им култура е много слаба, възпитанието им го няма.
Градският транспорт в София готви стачка