19

Анонимен

преди 1 година

Много ОЧЕБИЙНИ станаха тези "случайни" палежи - вече и децата се сещат, че са умишлени... Ама докато не запалим парламента така ще да е.... Едно БДЖ и едно БЕЛЕНЕ ни останаха държавни и тях искат да ги продадат за жълти стотинки.

18

Анонимен

преди 1 година

Много мрънкачи има тука , ама не се интересуват къде отидоха парите от еврофондовете за ново строителство на ж.пътища, локомотиви и вагони. Продължавайте да гласувате за мафията.

17

Гошо

преди 1 година

До Анонимен-5---Дааа ,прав се оказа бай Тошо,ама вярно е ,че построеното от соца, демократовците не само не можаха да го боядисат ,а излезе,че и сила нямат четката да държат

16

Аха

преди 1 година

Всичко е нарочно. Догодина ще дават линии на концеция на частни фирми и трябва БДЖ да се фалира възможно най-бързо

15

Анонимен

преди 1 година

Този 4ти или пети запален локомотив за годината е ?

14

Анонимен

преди 1 година

Почти всички "аварий" са съботажи за да бъде продадено БДЖ на частна компания. Защо частните локомотиви и влакови композиции не се палят и не дерайлира.Нали ползват същата ЖП инфраструктура.

13

Анонимен

преди 1 година

После защо хората не искали да пътуват с БДЖ... за толквоа години - никаква реформа. Поне да си оправят линиите и разписания в Софийско, че вече не може да диша столицата. Ако има добро разписание, хората ще си живеят в селцата и градовете около София, както е във всяка една европейска столица. Вървете в Рим сутрин да видите що народ слиза от трениталия да ходи на работа. Елементарно е да вземеш пример от утвърдени модели!

12

Читател

преди 1 година

Номер 5 е абсолютно прав, браво а и влаковете и локомотивите са на 90 години и през годините от 89 до сега само кражби.

11

Анонимен

преди 1 година

Чак на Путин му пари

10

Анонимен

преди 1 година

то вече всеки ден почнаха да се палят

9

55165

преди 1 година

До Анонимен Кои са тези бази които издържаме!? Интересно защо не пишеш за русакта компания Лукойл, която не плаща данъци в БГ, но ние щедро издържаме, като плащаме за не дотам качественото и гориво?

8

Анонимен

преди 1 година

Скоро не се беше палил

7

Анонимен

преди 1 година

Работил съм като машинист по байТошово време 35 години. Такива чудеса нее имало. Но по онова време подръжката на локомотивите и вагоните беше сериозна. Локомотив неможеше да се композира без щателна проверка на всички възли и агрегати. Имаше отговорник който биеше печат и поемаше отговорност че локоотива е минал всички проверки и е годен за път. Ако се случеше нещо с локомотива отговорният другар влизаше в затвора за дълго време. Но по онова време имаше дътжава сега има май му ни.

6

Анонимен

преди 1 година

Вече се борим да настигнем развити държави като Габон и Гвинея.

5

Анонимен

преди 1 година

България стремглаво навлиза в криза на технсферата както се казва в науката. Всичко, наследено от социализма, вече едвам издържа на експлоатацията - ново не се строи, няма нови технологии, няма и образовани специалисти. Скоро ще започнат да се срутват тунели, мостове, да аварират все повече влакове, да гърмят водопроводи, да аварират централи и т.н. Клета евроатлатническа България няма капациетата и възможностите да поддържа наследеното и да гради ново....

4

Пффф

преди 1 година

Ами това за две седмици е четвърти случай. Най-добре уведомявайте, кога влак не се е запалил. И кой, въобще отговаря за сигурността в БДЖ? Пак ли чакаме огромната трагедия, за да се обясняват после????

3

Анонимен

преди 1 година

всеки път, когато има инциденти с влакове се сещайте за кражбите в БДЖ и цялото крадливо герберово управление на чело с царя тиква 12 години !!!

2

Анонимен

преди 1 година

Всяка седмица има новина "влака се запали". Няма пари за вагони и локомотиви, ама има пари за F 16, за няколко пъти по-скъп втечнен газ и за издръжка на американски военни бази.

1

Анонимен

преди 1 година

Ха ха евроатлантически ценности