Тези им станало навик. А изчакайте да порасне и дайте и на детето им да се бутурдяса с някой нов самолет.
На всеки пасажер трябва да се знае историята защото заради един карък може да си заминат много хора.
Най-вероятно причината за катастродата е проблем с механизацията на едно от крилата.Задкрилките от едната страна са се отворили,а от другата не и това доведе до рязкото завъртане на самолета в ляво и загуба на подемна сила.
Правилното трябва да е "публикацията беше преведена с Google Translate, копирана и поставена от".... а не "по публикацията работи"....
До Анонимен 3 - "Да прекоси планинската нация,цитат от статията." Само като погледнеш кой е "работил по публикацията" и може да очакваш такива попадения :))))) Също и "Нискотарифното въздушно пътуване"
Магат ли остарели самолети, слаби разпоредби и лошия надзор да обяснят факта, че при подход за кацане, в глисада, на 25-30 м височина, самолетът самостоятелно тръгва да прави тоно през ляво крило и се забива в терена?
Съпругът на втория пилот от трагедията в Непал също бил пилот, загинал в самолетна катастрофа