Над 90% от нарушенията и катастрофите в България са защото КАТ не работи за спазването на закона. Почти всички останали нарушения и катастрофи са заради лошите пътища и лошата организация на движението и паркирането. Много малко от нарушенията и катастрофите са по вина на шофьорите, въпреки че според КАТ винаги шофьорите са виновни.
Това, което плямпотят тези, го слушам от 33 години, променят закона и става по-зле. Трябва да се разбере, че в КАТ няма експерти по пътна безопасност, а и в България няма такива или поне нямат думата. Важно е КАТ да изпълнява закона и в никакъв случай да не го пише. Сега е обратното - КАТ пише закона, а после не го изпълнява.
Бивши наши служители на хранилка при нас ще решават проблемите - интересно. Проблемът е че медиите канят единствено и само настоящи или бивши държавни служители, които без изключение са били замесени в корупция. Дори бивш шеф на кат уволнен за корупция, беше редовен гост да философства, ама кат прибираше рушвета...
Този жокер е в основата на проблемите в правосъдната система. Защото много престъпления не могат да бъдат доказани . Всеки престъпник който има такъв жокер прави каквото си поиска и винаги е оправдан и невинен.
Любка Маринова говорител на КАТполковник Любка Маринова20 заплати + пенсия и сега от другата страна на барикадата ще ни учи на пътна безапасност
Стига сте редили изречение след изречение като, че ли току що сте паднали от небето и то направо в България! Жокери са и в полицията и в администрацията и в търговията и в образованието и в здравната система! Цялата държава е в туморни израстъци с названието жокер! Това няма лечение! Единствено една радиоактивна гъба може да спре образуването на нови тумори!
До 4 КАТ СА ВИНОВНИКой не си е чел закона! Шофьорите са като инженерите - спрат ли да четат инвоациите по-добре да им отнемат лиценза!
Реално не са по-малко загиналите в сравнение с миналата година, а повече. Тогава цял автобус даде жертви от 45 човека и вдигна бройката.
Преди години се наложиха експертизи заради ОЗВЕРЯВАНИ ВОДАЧИ по време на движение. Водач на Опел Кроса стар приятел кара внимателно.. НАближаваме ТИР с включени авариини до сервиз. НАсреща движещ се микробус. Водача се озверява започва да ругае зверски и натиска газ до дупка. ТЕрористи ползваха холограмен стикер ЗАЛЕПЕН НЕЗАКОННО ЗА ТЕХ ПРЕГЛЕД. СЛед два дни съпругата със същата кола бе озверена срещу ЛИНЕЙКА.. Виновника за терора срещу водачите Алекси Стратиев още е на свобода..
ЗА всички катастрофи са ВИНОВНИ КАТ . Закона забранява изрично ЛЕПЕНЕТО НА ПРЕДНИ СТЪКЛА НА ОТВЛИЧАЩИ ВНИМАНИЕТО НА ВОДАЧА ЛЕПЕНКИ вкл НАГЛО ПРЕСТЪПНИ ДИГИТАЛНО ХОЛОГРАМНИ ОРЪЖИЯ ЗА МАСОВА ЛИКВИДАЦИЯ. "Еко стикерите " се ползват за трайно проникващо увреждане .Всички водачи са увредени трайно. ЗАКОНА ЗАБРАНЯВА движението с включени фарове през деня ЗАБРАНЕНО Е Движението с включени скенери против мъгла денем и нощем.
99% виновни шофьори и 0.1% пътните условия - на такива жени "експерти" защо въобще им се дава право на мнение ?
Да се спре жокерът "приятел полицай", шофьорите да не се чувстват над закона