Учудвам се как всички удобно пропускат смисъла на задължителното валидиране в ГТ, дори Георги Георгиев. Задължително е защото има пряка връзка с таксуването ви - отбелязва в системата кога сте се качили. Ако с един 30 мин билет се качите на второ превозно средство в 29-та минута и го валидирате всичко е ОК, но ако се качите в 30-тата и го валидирате то ще бъдете таксувани отново. Ако валидирането не е задлължително и не се прави, никой няма да знае дали сте се качили в 29та или 50та мин.
Кога ще се монтират валидатори на всички врати на метрото за точно отчитане на времето. Пътуваш з две п.с. за 2х5 мин. и ти отчита над 1 час за чакане и прекачване
До Анонименако имаш затраховка гражданска отговорнсот, но не си присъствал в автомобила (не си се чекирал с картата в трамвя) трябва ли да получиш обезштетение при ПТП?
Значи картони може а хартиен билет неможе.Ами доообре,да знам де.Не съм пътувал с градския от как беше 6 стотинки билетът и 5лв карта за цяла граска мрежа.А на времето комунистите говореха,че през 1986 ще бъде безплатен.Е излъгаха естествено.Излъгаха и за перестройката,уж имаше тротоарно право,а днес ако излезнеш на тротоара ще ти напишат АКТ,нямаш право.Уж по конституция имаш,ама нямаш право да сезираш конституционния съд.Пародия комунистическа е това тук,не е демокрация,не е и капитализъм това
Фактът, че имам годишна карта за всички линии, следва да имам годишна застраховка при ползване на градски транспорт. Няма как да съм нередовен пътник, след като имам абонаментна карта. Ако съм претърпял злополука в градския транспорт, застраховката е върху абонаментната карта, а не дали съм я чекирал или не.
На кметицата и този трябва да им се връчи орден за най-калпаво и крадливо управление.Опраскаха жълтите павета,сега и пътуващите ще бъдат опраскани.Ще повикат софиянци,ще повикат и ще клекнат.Затова герберите са толкова арогантни към жителите и гостите на София.Пътува майка с дете инцидентно и не може да плати с картата си и за него.Що за глупост?Но тук няма мисъл,а само грабеж!
Още не съм ползвала новите билети, но доколкото разбрах обясненията, има някаква пластика, в която мога да си заредя и от двата вида билети - и 30+, и60+. Хубаво, ама като искам да ползвам примерно 60+, като се кача в рейса, как адавам кой вид билет от картата искам да ползвам? И с липсата на карта за 1 линия е чисто изнудване!
Сосаджиите се интересуват само от печалбата и далаверата. Парички да капят, ако може и да текат. Това синя зона, пембяна зона, това чист въздух - всичко е за парата, само това ги вълнува. Къде е областният управител да спре наредбата, която е гавра със софиянци?
Аз и под друга статия питах, ама там дискусията загина. Кои са тези превозни документи, които мога да не ги валидирам, а пък да са ми редовни в същото време? защото ако не си валидирам билета, все едно съм без билет.
ЦГМ не е частно дружество.Няма какво да си измиваш ръцете с него.Фъндъцата за нищо не е виновна.Целта е да си пълнят гушите,а не да са в полза на пътуващите.Сутрин автобусите са пълни и докато всички минат през първата врата,за да се чекират половината време ще изтече.Признайте,че се ПРОВАЛИХТЕ за пореден път.Не може да ни облъчвате,че най-изгодна е годишната карта,защото това е жив рекет.Ако се разболея-ще ми възстановят ли парите?Да не си плащал-ще кажат.Трябва да има карта за 1 линия.
Абсурда е че влизайки в метрото, валидирате на входа му. Но долу може да чакате и 15 минути, т.е. официално се возите, но реално си стоите на перона.
никой не е разбрал как да накара валидатора да му вземе пари от банковата карта за билет за 60 минути. Той знае само за 30 минутни да взима.
1, това с 30 мин билет си е гавра. В София да пътуваш 30 мин, особено с наземен транспорт е мисия невъзможна даже трамваите дето ходят по релси, често карат на макс и после спират със свистене, защото задръстванията са страшни. Евентуално за метро става, но повечето хора не могат да цепят секундата на тия 30 мин, защото понакога чакаш 15мин след валидация.Най-гнусната гавра беше, когато обясняваха, че като разбереш че не ти стигат 30 мин ще си купиш за още 30!
Аз пътувах с метро. Беше ми изгодно и удобно. С новите цени и липсата на карта само за една линия или само метро в моя случай вече предпочитам автомобила си! Така, че на СГМ и аз давам червен картон!
пътувам заедно с едни тъмни субекти дето и за хартиения билет не бяха чували, че трябва, а камо ли за електронен. Във всеки случай едва ли имат смартфон и едва ли ще доближат банкова карта до валидатор.
Ако от момента на закупуване на електронен билет започва да тече времето за 30/60 минутните билети, защо да не важи и застраховката? Ако се прекача на друг рейс и не се валидирам, как проверяващите ще знаят дали съм се прикачил преди изтичането на времевият лимит или след? И билета с QR от водача ли е с време или той е само за съответният рейс, него задължително ли трябва да го валидирам?
Шефът на СОС вдигнал жълт картон на ЦГМ