59

Баба

преди 1 година

Чудя се защо не ми изплатят пенсията за година,а искат да си купя карта за годинаНякой мароумник е измислил билет за 30 минути--явно не е ползвал градски транспорт

58

Анна

преди 1 година

А ако се беше приело предложението на Борис Бонев, и билетът за метро от автомат щеше да е 2 лв, а този за 1.60 да важи 40 минути общо.

57

Анонимен

преди 1 година

Искам да видя как точно команчите ще се валидират или ще ползват банкова карта и още по интересно - как ще ги свалят и глобяват контрольорите. Или това пак ще е мярка която де факто дискриминира изрядните граждани

56

Анонимен

преди 1 година

до колкото разгледах от сайта основното е че са премахнати картите с 10 билета и картите за една линия/метро за ученици . И както са отбелязали хората вместо да се засичат по часовник , народа просто ще си кара колите повече

55

Анонимен

преди 1 година

с тази промяна единствено ще качат хората обратно по колите

54

Герб

преди 1 година

Няма насищане столична община - билетите отново поскьпнаха под разни трикове - 30+ 60+ явно и градският транспорт става луксКараянчева от герб затова ни сьветва да ходим пеша

53

Светльо

преди 1 година

За пенсионерските карти ще има ли някаква разлика в цените

52

Анонимен

преди 1 година

и продължаваме едно и също прованса всички по колите - Държави дето куцо, кьораво и сакато шофира с времето заприличват на дупка - Индия, Пакистан, Шри Ланка. В най-стабилните икономически градове от ранга на Токио, Ню Йорк, Лондон масите използват метро, а в Амстердам вместо да дават по 3000 евро на година за гориво и поддръжка на автомобила дават по 3000 евро за кралска почивка на Бахамите и Бермудите.

51

Анонимен

преди 1 година

и продължаваме едно и също прованса всички по колите

50

Анонимен

преди 1 година

Иска си бакшиша човека.

49

Анонимен

преди 1 година

"Градският транспорт в София ПОСКЪПНА завоалирано" - ама ти очакваш да поевтинее ли? Не осъзна ли, че от както сме в ЕС и НАТО нашите партньори видяха сметката на държавите предлагащи евтини горива - Ирак, Либия, Сирия и наблъскаха санкции на другите като Русия и Иран? Вместо да мрънкаш за смешните билети се радвай, че все още не си се качил/а на колелото.

48

да знаете

преди 1 година

От всичко изписано в последните месеци за новата система е ясно едно:Градският транспорт в София ПОСКЪПНА завоалирано!

47

До ние в Англията

преди 1 година

В Англия сте 1 куп имигранти и ако не се усмихвате на клиента шефа Ви заменя, а на живеещите тук не ни се бачка особено и си почиваме, няма и кандидати да ни заменят затова и шофьорите на практика са незаменими, заради което и открито отказват да продават билети. Виждал съм такива, които ти казват "няма билети" въпреки, че ги виждаш на таблото, други съм ги чувал да казват "по тва време няма контрола" или класиката "що не си купи на спирката" и хич не им дреме дали си от Каспичан или Китай.

46

Той е

преди 1 година

До Авон и 50. Доколкото разбирам, в 45 се твърди, че има увеличение на цените. Това е безспорно. Никъде не виждам там да се коментира дали е справедливо или не това увеличение. Навсякъде по света има почасови билети, но навясъкде системата е направена с мисъл за практическата полза от нея. Никъде системата не е толкова абсурдна, както тази, която сега искат да въведат в София.

45

Дико Сашев

преди 1 година

Светлите умове на нашето време са измислил великото изобретение билет за 30 мин. На практика никой няма да има полза от този билет. 30 мин. за наземен транспорт в град с такива задръствания са химера. 30 мин. с метро? - ами те и досега си струваха 1.60, а можеше и за 1.20. Ще е хубаво, ако някой може да посочи друга европейска столица с билет за 30 мин. Да ни е честита новата система.

44

Анонимен

преди 1 година

"Странно.. Тук, в Англия, билетите нямат "надценка".. И се продават от шофьора... Странно наистина.. Предполагам, че в България това се прави в услуга на обществения интерес... Сигурно българите го искат и нямат нищо против да плащат повече... Което наистина е странно за мен..." - прави се щото 90% от хората имаме дебитни карти и няма нужда да занимаваме шофьорите с глупoсти. Който няма дебитна обикновено пътува с карта. Само досадниците купуват от шофьора и му пречат да си пуши и слуша музика.

43

Anon

преди 1 година

45 май не е от най-светлите умове на нашето време. Точно заради това, че 99% от хората са като него тази система няма да просъществува дълго.

42

Анонимен

преди 1 година

Странно.. Тук, в Англия, билетите нямат "надценка".. И се продават от шофьора... Странно наистина.. Предполагам, че в България това се прави в услуга на обществения интерес... Сигурно българите го искат и нямат нищо против да плащат повече... Което наистина е странно за мен...

41

Беновска пипа

преди 1 година

Досега можеше да се пътува с билет от 1.20, сета най-малко за 1.60 и то само за 30 мин. Елементарен пример: Досега човек можеше да стигне с метро от Терминал 2 до Централна автогара/ гара с билет от 1.20. Сега, понеже пътуването е с продължителност по-голяма от 30 мин. (трябва да сменят влаковете на Сердика), то трябва да се вземе билет за 2.20 лв. Честито ви увеличение на цените.

40

Анонимен

преди 1 година

Че на мен ми се е случвало за две къси спирки да седя 30 минути в превозното средство заради трафика?? Няма начин някой да ми внушава че ми прави услуга понеже за 1.60 в рамките на 30 минути мога да сменя колкото си искам превозни средства. Виж че ми се отнема възможността да платя 1.20 за 10 билета или да ползвам други изгодни за мен тарифи да виждам че тази възможност ми се отнема т.е оскъпяването е факт. Въпрос е защо ни лъжат? За какви ни имат? Това е подигравка с хората особено най-уязвимит