40

Тъпчо

преди 1 година

Значи ако си заключваш колата с райбер,никога няма да я откраднат.

39

Това

преди 1 година

не е ново. Питайте хората от фирма Абритес в София. Те шъ ви обяснят кък аджаба става номера.

38

w

преди 1 година

Нищо не разбирам от нови автомобили, за пръв път чувам за такава система, но..... що за *** дизайн, при който сигнала се излъчва денонощно от някакъв си ключ, а не примерно само за момент, когато си в колата за да я запалиш. И що за система, която няма криптиращ алгоритъм, който по непробиваем начин да променя безкраен брой сложни кодове при запалване, различни всеки път. Плюс някакво повторно аутентифициране от второ хардуерно устойство (втори код), което е само в джоба на шофьора

37

Мен

преди 1 година

На всеки 2 минути след тръгване, колата трябва да иска ПИН код, двуфакторна автентикация, пръстов отпечатък и сканиране на ириса. Да изпраща имейл с "Вие ли потеглихте с колата ? Ако не сте вие, веднага си сменете паролата" и такива...

36

До 32 сатанато

преди 1 година

Не съм много сигурен, че това което казваш е така. Шофьор във фирмата в която работя запали ТИР Mercedes Actros и след това е забравил ключа до камиона. След 300км се усетил и звъни в офиса. Казаха му да не гаси камиона докато не се прибере...

35

Анонимен

преди 1 година

Неграмотно написана статия. Без въобще да се познава тематиката са изсипани едни думи в едни изречения.

34

Анонимен

преди 1 година

СатаНАТО, ако колата ти е кейлес, запали я, тръгни и хяърли ключа през прозореца навън. Ще видиш, че колата ти няма да угасне.Тогава ела тук и пак ни еазправяй йолко си велик.

33

Анонимен

преди 1 година

Крадците използват сканиращи устройства, за да засекат кода от дистанционното ви управление, дори когато не сте близо до колата си. Те просто трябва да се приближат на 5 до 6 мета от вас. След това този код се прехвърля към друго устройство, което вече е близо до колата. Веднага след като кодът бъде повторен, вторият крадец може да влезе, да натисне старт бутона и да потегли. Модерните автомобили, разчитащи на безключов достъп (keyless entry system), е много по-лесно да бъдат откраднати

32

Пропов

преди 1 година

Еми в Германия застраховките са скъпи, и затова вършат работа. Квото и да стане с колата - застрахователя плаща. Не че е ок да ти откраднат колата, ама пък и да ѝ трепериш - няма смисъл. Винаги ше има крадци и те са навсякъде Ако имаш скъпо имущество - застраховки, наблюдение, охрана. Светът е така устроен - има хора дето да пречат, има гора и механизми дето пък да им пречат да ти пречат. Ама трябва тия неща да се имат в предвид. Дет се вика - покритото мляко котката не го ближе.

31

Анонимен

преди 1 година

Нощен куфар?

30

до САТА НАТО

преди 1 година

Много коли можеш да ги караш и без ключа в тях сред които и БМВ ;) И другото е те могат да запазят сигнала/кодът от дистанционното на устройство и да дойдат друг ден да гепат колата.

29

Ето как

преди 1 година

Първият заловен крадец в личния ми гараж ще стане на "нощен куфар" и един бордюр в язовир Искър...после може да се оплаква на Хелзинският комитет и Арменския поп ако иска !

28

..

преди 1 година

Нищо ново не казват, това е метод на поне 5-6 години откакто навлязоха масово безключовото палене.Има си такива куфарчета които се продават и не е трудно да се сдобиеш.Гледах преди 2 години, последния модел на БМВ, правеха експеримент колко е трудно да се открадне.Човека спира с колата в паркинга на мол. Двама души крадци. Единия тръгва след собственика, като в якето му е предавател на сигнала от ключа. Другия чака да се отдалечат, после отива до колата, отваря, пали и тръгва без проблем

27

Селянин

преди 1 година

Виждам долу разни го дават технически грамотни, но знанията им са на ниво голф двойка, очевидно са твърде бедни и не им минава през акъла до какви низини може да стигне инженерната мисъл. Специално за тях обяснявам - старите ключова с които сте свикнали предават кода пасивно на 125 килохерца , като обхвата е сантиметри. Новите дето са "кейлес" ловят на повече, защото както подсказва името, ключ няма. С малко помощ от "ретранслатор" ловят и у вас. И понеже ключ няма, влезеш ли твоя е

26

Застраховката

преди 1 година

Развалиха я тая Европа едно време собственика ни плащаше да му откраднем колата сега камери слага.

25

Бигот

преди 1 година

Това вероятно ще бачка само за новите джендърски коли, дето са без гнездо за ключа. Но похвално е че ги крадат, който е много прогресивен трябва да пикае кръв

24

Анонимен

преди 1 година

Който има скъпа кола да му мисли. Моята съм я купил нова преди 10 години и досега никой не е правил опит да я краде. Поддържам си я и ще я карам още поне 10 години.

23

Анонимен

преди 1 година

Много хора са полуграмотни и технически некомпетентни когато купуват автомобил не са наясно, че трябва да пропуснат кейелс екстрата.

22

И ОЩЕ

преди 1 година

Картата е пасивна - клогато попадне във високочестотно поле - се захранва от него - приема и предава едни кодове и после се изключва ако не е в това поле. Всичко става автоматично - подобно на чиповете с които си отключвате входната врата в блоковете, ако се сещате. За тия на село с външна тоалетна - не знам как да им го обясня.

21

В.

преди 1 година

Проста работа. Ако ви е проблем, увивате ключа в капачка от кисело мляко.