не е ново. Питайте хората от фирма Абритес в София. Те шъ ви обяснят кък аджаба става номера.
Нищо не разбирам от нови автомобили, за пръв път чувам за такава система, но..... що за *** дизайн, при който сигнала се излъчва денонощно от някакъв си ключ, а не примерно само за момент, когато си в колата за да я запалиш. И що за система, която няма криптиращ алгоритъм, който по непробиваем начин да променя безкраен брой сложни кодове при запалване, различни всеки път. Плюс някакво повторно аутентифициране от второ хардуерно устойство (втори код), което е само в джоба на шофьора
На всеки 2 минути след тръгване, колата трябва да иска ПИН код, двуфакторна автентикация, пръстов отпечатък и сканиране на ириса. Да изпраща имейл с "Вие ли потеглихте с колата ? Ако не сте вие, веднага си сменете паролата" и такива...
Не съм много сигурен, че това което казваш е така. Шофьор във фирмата в която работя запали ТИР Mercedes Actros и след това е забравил ключа до камиона. След 300км се усетил и звъни в офиса. Казаха му да не гаси камиона докато не се прибере...
Неграмотно написана статия. Без въобще да се познава тематиката са изсипани едни думи в едни изречения.
СатаНАТО, ако колата ти е кейлес, запали я, тръгни и хяърли ключа през прозореца навън. Ще видиш, че колата ти няма да угасне.Тогава ела тук и пак ни еазправяй йолко си велик.
Крадците използват сканиращи устройства, за да засекат кода от дистанционното ви управление, дори когато не сте близо до колата си. Те просто трябва да се приближат на 5 до 6 мета от вас. След това този код се прехвърля към друго устройство, което вече е близо до колата. Веднага след като кодът бъде повторен, вторият крадец може да влезе, да натисне старт бутона и да потегли. Модерните автомобили, разчитащи на безключов достъп (keyless entry system), е много по-лесно да бъдат откраднати
Еми в Германия застраховките са скъпи, и затова вършат работа. Квото и да стане с колата - застрахователя плаща. Не че е ок да ти откраднат колата, ама пък и да ѝ трепериш - няма смисъл. Винаги ше има крадци и те са навсякъде Ако имаш скъпо имущество - застраховки, наблюдение, охрана. Светът е така устроен - има хора дето да пречат, има гора и механизми дето пък да им пречат да ти пречат. Ама трябва тия неща да се имат в предвид. Дет се вика - покритото мляко котката не го ближе.
Много коли можеш да ги караш и без ключа в тях сред които и БМВ ;) И другото е те могат да запазят сигнала/кодът от дистанционното на устройство и да дойдат друг ден да гепат колата.
Първият заловен крадец в личния ми гараж ще стане на "нощен куфар" и един бордюр в язовир Искър...после може да се оплаква на Хелзинският комитет и Арменския поп ако иска !
Нищо ново не казват, това е метод на поне 5-6 години откакто навлязоха масово безключовото палене.Има си такива куфарчета които се продават и не е трудно да се сдобиеш.Гледах преди 2 години, последния модел на БМВ, правеха експеримент колко е трудно да се открадне.Човека спира с колата в паркинга на мол. Двама души крадци. Единия тръгва след собственика, като в якето му е предавател на сигнала от ключа. Другия чака да се отдалечат, после отива до колата, отваря, пали и тръгва без проблем
Виждам долу разни го дават технически грамотни, но знанията им са на ниво голф двойка, очевидно са твърде бедни и не им минава през акъла до какви низини може да стигне инженерната мисъл. Специално за тях обяснявам - старите ключова с които сте свикнали предават кода пасивно на 125 килохерца , като обхвата е сантиметри. Новите дето са "кейлес" ловят на повече, защото както подсказва името, ключ няма. С малко помощ от "ретранслатор" ловят и у вас. И понеже ключ няма, влезеш ли твоя е
Развалиха я тая Европа едно време собственика ни плащаше да му откраднем колата сега камери слага.
Това вероятно ще бачка само за новите джендърски коли, дето са без гнездо за ключа. Но похвално е че ги крадат, който е много прогресивен трябва да пикае кръв
Който има скъпа кола да му мисли. Моята съм я купил нова преди 10 години и досега никой не е правил опит да я краде. Поддържам си я и ще я карам още поне 10 години.
Много хора са полуграмотни и технически некомпетентни когато купуват автомобил не са наясно, че трябва да пропуснат кейелс екстрата.
Картата е пасивна - клогато попадне във високочестотно поле - се захранва от него - приема и предава едни кодове и после се изключва ако не е в това поле. Всичко става автоматично - подобно на чиповете с които си отключвате входната врата в блоковете, ако се сещате. За тия на село с външна тоалетна - не знам как да им го обясня.
Как да противодействаме на новия метод на автокрадците - „нощен куфар“?