21

ехо

преди 1 година

До А ситния шрифт?А нормално ли е да получиш на 3 декември фактура за дължимо за месец ДЕКЕМВРИ???

20

Анонимен

преди 1 година

Дано видят а1 как правят договор четри години след приключване ми вървят фактури от тия.е живи и здрави

19

4

преди 1 година

И като ги проверяват, какво? Едните си ги проверяват, другите продължават да си лъжат, и само дрън, друн. Държавата на "нищо правенето".

18

Бай Дрън

преди 1 година

А за ситния шрифт и да проверяваш и да не проверяваш...та нали трябва да ползваш телефон! И да смениш операторите, при другите също е така. Въпросът тук е принципен, защото макар да се води, че това е конкуренция, то няма как трима монополисти да са конкуренция. Трябва да се изкоренят подобни практики, защото това е все едно държавата да е монополист, но в много по-лош вариант за джоба ни. Ако беше краставица да струва пет лева , ще кажа-м.ната му, няма да ям крастаеици, а евтини домати.

17

Бай Дрън

преди 1 година

То нали навремето стана така, че като изтече договора да минаваш на безсрочен. Аз още съм на единия оператор с два безсрочни договора по 5 лева. Обаче като стана така се усетиха как да печелят повече и въведоха подобни нелоялни практики като тая, при изтичане на определен срок, да плащаш много повече за дадена услуга или ако ти изтече договора, да продължаваш с огромно увеличение на цените.

16

1. Защо договорите

преди 1 година

представляват такива огромни формуляри, които са трудни за изчитане и осмисляне? 2. Защо "Виваком" изнудва хората, желаещи да запазят стационарните си телефони, като ги задължава заедно със стационарния телефон да ползват цял пакет услуги - задължително и телевизор, и интернет? Някои възрастни хора не ползват интернет, но го плащат. Други искат да запазят стационарния си телефон в жилища, които не позват целогодишно и не желаят там телевизия и интернет, но ги изнудват да платят такава услуга.

15

А ситния шрифт?

преди 1 година

Проверявате ли го? Щото най-големите измами са точно там!

14

Гумичка за триене

преди 1 година

Новата мода е да ти звънят няколко месеца преди да ти изтече договора, и се почва едно диктуване по телефона колко сте лоялни как тоя пакет е само и единствено за вас как вие сте най добрия клиент! Измамници братче кво да ги правиш! Една ми се обади да ми подарява таблет(щото съм лоялен) ама с 20 лв месечно нет, подарък??????????????!!!!

13

МНЕНИЕ

преди 1 година

Мобилните Оператори в България станаха като Путин и Газа .Време е да се приемат Закони за Санкции .Много хора си дават месечните доходи за НИЩО получено от Мобилния Оператор - пример - вчера Баба ми беше получила СМС от Йетел - ако утре не дойдете в Офис , ще ви начислим 1,2 лева Такса всеки Месец , Абонамент .ДАНС или ЕС , ЕК или САЩ трябва да се намесят за да Защитят Старите Хора .

12

Анонимен

преди 1 година

И какво направи Корнелия Нинова която тогава беше министър на икономиката? -Нищо. Само каза, че това увеличение е незаконно, но въпреки всичко мобилните оператори увеличиха таксите с 1-2 лева

11

Анонимен

преди 1 година

На мен А1 ми увеличи таксата с близо 2 лева от няколко месеца но договорът ми изтича през юли 2023 година.

10

до 12

преди 1 година

т.е. ако искат да ви увеличат таксата имат 2 опции - да ви предложат анекс с новата цена, с която ако сте съгласен да подпишете или може да се възползват от клаузата в стандартните договори, в която се казва че всяка от страните може да прекрати договора с едномесечно предизвестие. Автоматично вдигане на таксата няма как да стане законово. Ако не сте подписвали анекс, можете да си потърсите правата.

9

Анонимен

преди 1 година

До 11 С договор съм за 2 години който изтича през м.11.2023 година.

8

до 7

преди 1 година

Булсатком имат своите доводи с увеличените цени на всички материали, енерго носители, с увеличени заплати и т.н. НО не се прави така автоматично. Ако сте с договор - едномесечно предизвестие за прекратяване, както е по-договор. Ако не сте с договор - просто ви се предоставя новата ценова листа и вие си решавате дали ви изнася или не?

7

Анонимен

преди 1 година

В България всеки ни обира кой как може. Къде са институциите, къде е контрола? А вижте и цените по магазините които са по високи и от западноевропейските, а заплатите и пенсиите ни 5 пъти по ниски от техните.

6

Бонго Бонго

преди 1 година

Хилярдери ей долна система

5

Анонимен

преди 1 година

Защо само на мобилните оператори? Таксата която плащах на булсатком преди беше 15,80 лв. а от 3 месеца я увеличиха на 19,99 лв. Защо????

4

Мдаа

преди 1 година

И от кой се плащат глобите? От балъците абонати. Едвам се преборих за прехвърляне на предплатен пакет, който за моето потребление излиза 10 кинта на месец с 800мин и 12GB интернет, т.е. над 2 пъти по-евтино от договора който се опитваха да ми набият. В цивилизования свят всичко има предплатена опция: плащаш - ползваш, не плащаш - не ползваш. Кви са тия договори, кво е това чудо? За някой който спи с телефона сигурно е ок е да плаща 35-40 лв., ама не всички сме такива.

3

Анонимен

преди 1 година

Какво са 70000лв. за мобилен оператор, жълти стотинки.

2

Обективен

преди 1 година

Ами аз подадох сигнал до КЗП , че в каталозите на Лидъл редовно има подвеждаща реклама " двойно повече " ако вземеш два артикула , а отдолу на страницата пише " намалението с 50% важи за втория продукт" , което си е чиста измама , но вече 2 месеца подобни реклами си продължават, явно КЗП е "претоварена" и не взима отноошение по сигнала.