32

Аноним

преди 1 година

Служебен министър назначен от Радев само да организират изборите стопираха инфраструктурата на цяла държава парите оставени от лошият Бойко ги няма Хемус е спряна нарочно правителство няма и държава няма

31

Биволъ

преди 1 година

Не разбрахте ли,че без Бойко нищо няма да се построи. Рашков да върне чувалите,вътре трябваше да има пари, уж де. ***, повярвахте на Прокопиеви те журналистически глупотевини.

30

Последният попиканец

преди 1 година

Кампанията по очерняне на Бойко и ГЕРБ , в папагалските крякания,че крадял от магистрали сега ще се обърне срещу червената олигархия ви главен с Нинова, Радев и техните шарлатани и ***.

29

Morski

преди 1 година

"Той е на мнение, че частично някои магистрали може да бъдат дадени на концесия!" - - - Ефектър Радеф! Плащаш винетка, а и такса магистрала сега отгоре на това!

28

Човек,

преди 1 година

кражбите не спират, независимо от това кой е на власт :D Това е, което не може да се проумее от избирателя. Няма абсолютно никакво значение кой е на власт. Очевидно е че управлението на страната не става от парламента, а постановките вътре са само, за да се каже, че решението е легитимно. Реално, почти всяко решение е престъпление срещу държавата и народа.

27

опетков

преди 1 година

До до Опетков Нали вече ББ не е на власт и не се краде? Или се лъжа? Освен това, не се говори за ремонти, а за строежи на нови магистрали. Шишков я пее тази песен отдавна. Резидентът е на власт вече 2 години и не е построил и 1 см магистрала. Частта от Хемус, която откриха скоро беше завършена почти 1 година преди това. Ако ББ беше на власт щеще Хемус да е стигнала до Търново. Пишат се само лъжи за т.н. "ин хаус", с който се целеше избягване на процедуритре по обжалване, които забавят с години.

26

опетков

преди 1 година

Този пишман архитект се изказва като пълен лаик и ***, приказки на ангро. Мисля, че преди време беше казал 100 млрд. В действителност имаме да правим само 2 магистрали: Тази от Русе до Маказа - 400км и т.н. Черно море (150км) и да довършим Хемус(150км) и Струма(20км) или общо по-малко от 900 км. Излиза по 20 млн на км, което е реално за планински терен, но не и за равнинен. Нали ББ крадял и те щели да ги правят по-евтино от него? Той ги правеще за 10 млн за планински терен.

25

до Опетков

преди 1 година

ами не е грешна, защото говорим за ремонти тука. При ремонти не съм виждал да се престараят до там, че да изкопаят всичко до почва. Ама както сам каза, доста е раздута сметката. Може би, все пак няма да се счита един проект за успешен ако не се откраднат поне 75% от средствата за неговата 50% реализация.

24

От хората

преди 1 година

Господинът да търси начин 15 милиарда да се налеят в работещи предприятия и другите 5 милиарда ще дойда от там с които можем да оправим пътищата в България. Да не коментирам,че нямаме нужда от толкова магистрали,някой от проектите са безсмислени,но нали от там ще паднат комисионни.

23

опетков

преди 1 година

До Сиктир бе! Сметката ти е мнооого грешна. Първо, преди да положиш асфалта трябва да отнемеш горния хумусен слой и да го пазиш някъде, трябва да изравниш терена, да изкопаеш милиони кубици пръст и да ги изнесеш някъде. Второ, трябва да положиш поне 1 м камъни и чакъл и след това идва асфалта. Бях изчислявал, че само асфалта за 1км е 1 млн лева. Може би не знаеш, но стандарта за магистрала е 27 метра ширина. И въпреки това, сметката на Шишков наистина е много грешна и надута.

22

Анонимен

преди 1 година

Не ме кефи Баце. Ама преди него само проектираха. И след него отново започнаха само да проектират. Ми то си е 100% файда. Друго е да потрошиш средства за техника, работници и материали. Магистралите на концесия. И една камара таралясници, дето не е ясно как са минали технически преглед няма да заливат с масло чисто нови пътища.

21

1490 км

преди 1 година

е общата дължина на магистралите в България, според уикипедия. По сметките по-долу, това преви около 3 милиарда лева, за 1500 километра, 6 лентов път, с ширина на платното 3 метра и дебелина на асфалтовата покривка 30 сантиметра. Плачете, господа!

20

Д-р Исня

преди 1 година

Ако тоз хрантутник е изчислил 20 милиарда за магистрали, значи че за 1 милион можем да асфалтираме дунавската равнина + тракийската низина! Остатъкът се знае къде отива.

19

Анонимен

преди 1 година

Kиpчу и кyкopчо откраднаха повече откакто жалкия фигурант ги дoвлече

18

Майора

преди 1 година

Абе анонимници спрете се с вашите кючета и чекмеджета и чувсли , измислени от дамсджаната Рашков! Публична тайна е че Харвардските мошеници взеха 5 млд лв от "Хемус" за бизнеса , за 7 месеца взеха нов дълг 20млд ле от които за 9 дни изхарчиха 9 млд лв без да се знае къде и за какво! Така че Шишков оправданията не важат , магистралите трябва дда се завършат възможно по скоро!

17

Сиктир бе!

преди 1 година

20 милиарда? 1 Километър, 6 лентов път, с дебелина на асфалтовата покривка 20 сантиметра струва приблизително 200 000 лева крайна цена. По 1000 километра е равно на 2 милиарда лева. Останалите 18 от къде дойдоха? А имаме ли 1000 километра магистрали у нас като цяло?

16

Mitaka

преди 1 година

Някои магистрали трябва веднага да се направят които са много натоварени. Другите може по една лента само да се направят, която се разделя и има по две платна в посока.

15

ще направим

преди 1 година

ще, ще, ще, ще направим , ще,ще,ще, ще направим! Тези измислиха ново граматическо време" бъдеще НИКОГА не свършено"!

14

Христо Христов

преди 1 година

Ми хубаво. България си има бюджет, планирайте и построявайте!

13

Анонимен

преди 1 година

Ти луд ли си бе, по-добре по един американски самолет във всеки музей, във всяко село. Културата е най-важна!