Всичко е на гърба на баламите, които работят и произвеждат, какво ще му е големи хора да сътворят поредната галяма гл.,упОст.Политиката се оказа най-голямата пр.оСТ.отия на човечеството.
До 13 : няма значение дестинацията така е . Но евро.гейските и англосаксонските застрахователи не издават полици за руски нефт.
До Боби 15. Бряг е ивицата земя край река, море и т.н. Как тогава кораби могат за задръстят бреговете? Крайбрежията да, но бреговете не!
До Анонимен 11 До брега означава достатъчно близо и на достатъчно плитко за да могат да хвърлят котва. А реално може в някои заливи да са на 1-2 км от брега реално.
Зависи от Петрол/Нефт/Газ който ще сменя собствеността си от Днес насетне включително Фючърсите. Значи аз ако съм си купил вчера 1000 кубометра дизел за да го превозя до БГ ми трябва просто застраховка. Имам кораб с обем 10 кубометра. 10 курса нямам проблем. На 11 курс застаховка ще ми издаде западен застраховател ако товаря РФ нефт по 60$(РФ няма да ми продаде) или ще ползвам примерно Китайски застраховател ще купя по пазарна цена може като лоялен клиент и отстъпка да получа.
До АнонименВъщност, за да преминат през Босфора трябва да имат застраховка, независимо къде е крайната дестинация.
Що не светнете малко лампата ,а? Танкерите пътуващи за Азия и Африка и са си купили руска или турска застраховка си товарят нефт и си пътуват без проблеми! А танкерите стоящи на котва пътуват за Европа и трябва да си купят нова застраховка. Руска или турска. Или трябва да разговарят нефта някъде в черноморско пристанище. Идокато дойде в Европа ще бъде златен тоя нефт. Европа се простреля в коляното. Пак!!
Никулден, ние днес празнуваме с евтино агнешко и руйно вино. За това пък на Гергьовден ще блажим с евтина риба. На Нова година с жарени свински гърди.
Русия отхвърли решението на западните държави. От там обявиха, че са закупили стотици танкери, стотина от които с вместимост 2 млн барела, 1 млн барела, 700 000 барела и сами ще си ги владеят, сами ще си ги пълнят със свой нефт, сами ще си ги застраховат и охраняват, сами ще си изграждат логистиката. В източно напавление ще използват предимно руския Северен морски път.
Английската застрахователна мафия влезе в прожекторите! Това и беше! Ако си стоеше на сянка можеше още дълго да смуче....
Не пишете кой обаче застрахова танкерите! 90% от застраховането на танкери посвета !!!! се осъществява от една!!!!! британска !!!! фирма. Къде е тук антимонополното законодателство??? Това ли са законите, които не трябва да бъдат погазвани??? Т.е. които ние приемаме за правилни и виним други държаваи че им се противопоставят????
Бреговете на Турция задръстени от кораби