59

Оня

преди 1 година

Ще превземат , ама не света , а масква ! И няма да я превземат , а ще си я купят ! Браво на бай Ботокс дето ги прави велики :) Ура !

58

Анонимен

преди 1 година

Китай дава уроци на запада по капитализъм .

57

До Програмист

преди 1 година

колега, тука вече ревът от Хавалите. На половината гаранция и вече е за основен ремонт. Масово шмекерии и непризнаване на повреди от производителя. Абе голяма весеба пада, цирка е пълен. Ай поздрави от СиднейАавстралияя

56

Анонимен

преди 1 година

Износът расте, но не казват за кои държави :)

55

Христо Христов

преди 1 година

До Бай Пешо/60"И без Европа, Китай няма да има на кого да продава, и много бързо ще финишира." - китайският вътрешен пазар е вече огромен. От 3 години са заети да го развиват с предимство за точно такива ситуации. В Китай има, в абсолютни цифри, повече китайци с доходи колкото (и по-високи) са редните в САЩ.

54

Христо Христов

преди 1 година

Че то вече китайските коли среден клас са по-добри от немските.

53

11

преди 1 година

В Google - "напът" - 217 000 резултата, "на път" - 27 000 000 резултата. Толкова за напът, за нашосе, намагистрала сай изс...ала.

52

Бай Пешо

преди 1 година

Много хора пишат как Китай били пред срутване, и т.н. Ама не се замислят, че всъщност не само Китай, ами цяла Европа са пред срутване. Китай съществува като производител на всичко. И без Европа, Китай няма да има на кого да продава, и много бързо ще финишира. Т.е. и Европа и Китай ще си отидат едновременно. И вместо да мислите кой ще отиде първи, помислете за това как да оцелеете като си отидат икономиките на Европа и Китай. Защото едва 5% от населението може да се изхрани само.

51

Хаххахахха

преди 1 година

Това просто няма да се случи. Китай има да учи още поне 10-15 години, докато превземе с нещо света. Да, в БГ може и да се купуват китайски ментаци, но платежноспособните пазари засега са извън силиците на чайните. Парите са в САЩ и ЕС (западната му част), на тези пазари Китай скоро няма да пробие.

50

Анонимен

преди 1 година

Китай е "Колос на глинени крака". Една лоша година и после ще им трябват сто да се възстановят. Единственият шанс да се задържат като "втори полюс" е да придобият цялата територия на изток от Урал и да влязат като пълноправен член в Европейския Съюз.

49

1

преди 1 година

В момента в който почнат да се представят добре на краш тестовете, ще им се покачат продажбите главоломно. между съвременните коли вече няма голяма разлика така че, по евтиното ще спечели.

48

до 56

преди 1 година

...е, времето ще покаже кой е в заблуда :D

47

Хаха

преди 1 година

До До 53, Само ще ти кажа че си в ужасна грешка, Китай е в бедствие и в следващите години няма да бъдат първи а ще изпаднат от класацията доста бързо .....

46

ъхъъ

преди 1 година

Момчета и момичета, Китай няма да бъдат първи поради много причини, а в скоро време ще видите и как индустрията им умира.Имат огромни проблеми с чистата питейна вода, намаляването на населението, санкциите за производство на чипове и машините които сам им нужни за това, имотния балон, спирането на индустрията заради ковид и т.н.

45

До 53

преди 1 година

Очаква те изненада, приятел :D Много хора мислят като теб, но дори не се замислят, че 95% от вещите, които ползват в ежедневието са произведени в Китай или с компоненти от Китай.

44

Хаха

преди 1 година

Ако има кой да им ги купи !Made in china никога не е било символ на качество, а на евтин продукт ....

43

Бай Дрън

преди 1 година

Абе то и корейските таралясници бяха *** преди 2010-та, но отдавна никой не ги смята за такива. Относно китайските гуми, повечето не стават, но има и 2-3 марки на световно ниво, даже не и средно. Само че сред 20марки гуми да хванеш точно тях, е все едно да спечелиш от тотото петица. Затова се купуват само известни марки, дори не и техни деривати.

42

Яяяя

преди 1 година

До ФактДа и още повече ,че те са под руския ядрен чадър!

41

Анонимен

преди 1 година

алооо, на път се пише отделно. не ви ли е срам?

40

Анонимен

преди 1 година

Преди време за китайските гуми пишеха, че са опасни за живота, ама май вече не е така. Някои от китайските гуми са средни по качество. С автомобилите е същото! Ако ги наричате "болкуци" значи живеете в 1990 г. Тогава бяха! Вече не са!