Забраняват карбураторните свтомобили, че могат да се приспособят да карат на вода с браунов газ. 40 к волта прав ток от динамото разгражда водата. После намерете в нета.
А кога ще приемат и мерки за увеличение на производството на електричество, вместо прогресивно да спират мощности? Че ел. Колите няма да поевтинеят особено е ясно, и това, съчетано с невъзможността на електрическата инфраструктура да ги зарежда адекватно, ще доведе до това пак да ходим много пеша, с градския, и с влака. Колата ще стане лукс. Дано не съм прав и все пак пазарните принципи да надделеят над чиновническите безобразия.
Щели да бъдат евтини.... Виждам колко са евтини. Колко да поевтинеят за след още 10 години? За изминалите 10 не са поевтинели ич. От 30 к евро нагоре.
1) спират само новите....2) Ел автомобилите на този етап замърсяват повече...3) Няма пък на ток да се движите , електромобилите още ще бъдат спирани, идва времето на водорода....Ай сик**р , аман от професори! :D
Давате ли си сметка какви природни бетсвия и стихии ще последват, ако изведнъж всичко стане химическо мръсно зелено. Природата ще избухне! Но не дайте сега да пропагандира е яко Рлектрото и копаем мините в Южна Америка и Африка защото ви дете ли няколко бедни немски и холандски фамилии са ги купили и са вложили толкова труд да направят светът зелен..
СТАВАТ ВОЙНИТЕ ! 100 ГОДИНИ ПРЕЧИХА НА ЕЛЕКТРИЧЕСКИТЕ АВТОМОБИЛИ ! ЗАПАДЪТ СЕ ОТДРЪПНА ОТ ПЕТРОЛА И РУСИЯ НАПАДНАХА УКРАЙНА ! Виктор Шьобъргър продаде в САЩ технологията за имплозията и летящите чинии и почина в Австрия. Всичко се потули. Илия Вълков откри имплозивния Браун Газ. Прогониха го от България. При правилен баланс между масата на ротора и статора, елмоторите черпят енергия от земното магнитно поле без нужда от елзахранване. Това се държи в тайна от студентите.
Ей тия зелени глу*пости нямат край, да беше залесяване, да беше озеленяване за свеж въздух пълен с кислород в градовете - да!, ама то няма нищо общо с това!, само забрани нямащи нищо общо с зелена природа!
Следващите 10год. не мога да се отърва от работа. Това са милиони зарядни точки за инсталиране.
Спрете се бе и-ди-от-и.Замърсяването от ДВГ е едва на пето място. Какво ще правим със замърсителите от първо до четвърто място ?Защо там не се предприема нищо ?Малки двуместни електрички само за града.Хайде направете ел. кораби и самолети.Пълна лудо-ст.
Електрически коли могат да се зареждат от слънчеви панели. Това е добре но една ел. кола е доста пари. Веднага някой мнохознайко ще изкокне с предъвкан отговор " Ама не всички ел. коли са скъпи. То не трябва да е все Тесла или Порше." Е хубаво се най евтината е Ситроен( в Англия) за 8045 паунда двуместна с 46 мили(74км). Аз как да отида на работа? Моето разстояние е 30 мили в едната посока. Една нормална кола седан е 30 хиляди паунда стартова цена а и слънчевите панели и батерии.
Лошо няма. А от къде литий за батерии? Кака се добива литий за батерии може да потърсите сами и как отравя природата. Няма рециклиране на литево йонните батерии което е още един проблем. Във Франция старите батерии от хибриди и ел. коли го използват за складиране на електрически заряд сложени до зарядите за коли и така не натоварват мрежата. Но това е само там те също не ги рециклиран на 100% след като вече не държат никакъв заряд.
Германецо, кога стана германец, кога ти изнагля ***? Никога не бих приел да си сменя националността, особено пък с немска. От 20 години живея в Европейска страна и за местната националност не бих кандидатствал. Много рядко срещам позитивни и усмихнати немци. И познай какви са? Източни или емигрирали в германия руски немци. Европа ще стане като Куба. Ще има класически коли, които хората ще си ги кътат, защото с новите електрички нито в планината в снеговете ще може да се ходи ни далеч контрол
Защо тези мили хора не направят нещо добро за европейците, да им улеснят живота! От няколко години само ограничения! Дано да не стигнат отвъд предела с креативното си мислене!
ЕС прекратява продажбата на коли с ДВГ от 2035 г.