това че сме пушачи си е наше право а това че сички пискате срещу това ами на мен ми писнка пък мизерните Непушачи да се врат на места които са за пушене и да ми се зверят като пуша да си има специални вагони за пушачи и да видим в един влак кои вагони ще са по пълни а относно запалването на влак от фас що не земете да се гръмнете тези които го твърдят ФАС ХВЪРЛЕН В БЕНЗИН ГАСНЕ лично съм го пробвал гас паднал на килим също гасне пак личен опит ПИСНА МИ за всички грещки и проблеми по горящи сгради и превозни средства да обвиняват пушачите и неисгасени фасове
Напълно съм съгласна с merry.Пътувам доста често и то на големи разстояния с влака Варна-Пловдив и много добре знам условията.Тука някои така си измислят и преувеличават.Зимата има парно и даже е горещо в купетата, а не както някой беше писал.А за пушачите разбира се,че си ги има - крият се в тоалетните или си пушат спокойно в коридорите въпреки забраната.
Като чуя име Сергей и се сещам за руски тачанки /за по-младите-каруца теглена от 3 коня, върху която е монтирана ксартечница/ и бронирани влакове.Та във времето на управление на хора с имена......и Сергей предлагам в състава на влаковите композиции да бъде включен открит вагон, върху който да се качи пожарна кола. При възникване на пожар БДЖ-то няма да има проблем.Уточнение: Началник гарите трябва да осигурят вода за дозареждане на пожарния камион.Декларирам,че с горното предложение не търся възнаграждения или патентоване.
Наложи ми се този месец няколко пъти да пътувам с влакове-различни купета,различни условия.Например ,тези общите купета са по нови и приемливи,с изключение на събутите пътници,удобно излегнали се.Наскоро пътувах в бърз влак за Варна, със старите вагони,втора класа.Беше един кошмар,задух,защото не се отваряха прозорците,въпреки че кондукторката също се пробва да ги отвори с едно специално устройство наподобяващо ключ,но уви.Отделно под краката ми беше ужасно топло.Освен това и не разбрах защо му викат бърз,защото на всяка гара до Роман/слава богу ,че там слязох/спираше.Отделно под краката ми беше ужасно топло.Моята препоръка е:кондукторите освен с гаечни ключове за прозорците да носят и противогази и други помощни средства,според случая.Леле лелеееееее.
W pytni4eskite wlakowe ne samo ot tozi ot tozi wid nqma perdeta. Konduktorkata ili e bila za 1-wi den na rabota ili prosto si izmislq6.Problemyt e, 4e ni lipswat znaniq kakwo i kak da predpriemem w razli4ni situacii. I wmesto werou4enie w u4ili6tata, skoeto da pylnqt glawite na decata sys strahowe za bojie nakazanie i da gi wyzpitawat da wqrwat i upowawat w misticizym, po- dobre da gi ima 4asowe za powedenie pri bedstwie i awarii. No koi e podgotwen za towa? Za6to ne se predpriemat takiwa programi ne samo w u4ili6tata? Kanal 1 kratki klip4eta za zametreseniq, nawodneniq i t.n. Towa e 4udesno, no neka sa po-dylgi i po wseobhwatni. KAmpaniq neka se predprieme ot westnici i internet izdaniq!A otnosno cigarite! NE PU6ETE WYW WLAKOWETE, W DISKOTEKITE, W RESTORANTITE! NE PU6ETE W STAQTA, KYDETO SEDQT DECATA WI!
релсите в България????От: АнонименНе само влака експрес се запали - запалиха цялата държава от непрофесионализъм, безхаберие и алчност. Селяци политици станаха милиардери ограбвайки последната стонинка на хората И ПРОДЪЛЖАВАЙКИ ДА СЕ ОПИТВАТ ДА ОГРАБЯТ ПАРИТЕ НА ЕВПОРЕЙСКИТЕ ДАНЪКОПЛАТЦИ. Няма релси - закони в тази държава за мафията - няма и да има скоро! Така мизерно ще мрем един от катастрофа, друг изпепелен във влак, трети болен от рак, други покосени я от инфаркт,я от инсулт. Други тихо и кротко като навършат 60-те не виждайки изход от мизерияята си слагат сами въжето на врата. Младите се разпиляха по чужбина да разнасят пици, техните майки разнасят *** на старците европейци, а бащите им са роби на плантатори в Гърция, Великобритация, Италия и Испания. Тук в държавата с хилядолетна история живее БЪЛГАРСКАТА ПОЛИТИЧЕСКА МАФИЯ.
От: bg срам" ... Тоз народ поробенда мисли за слава не беше способен,игото тежеше на неговий врат,без да предизвика гордия му яд.Той беше спокоен. С позор на челото,безропотно, храбро живейше в теглото.Яремът му беше и родствен, и мил,понеже се беше със него родил;от люлката с него в живота бе тръгнали на труда беше като вол обръгнал.Народът бе мирен и почти засмян,сред робството тежко ходеше пиян,защото теглото - и то е пиянствои прави по-мило злото окаянство,и разумът мъти на простий народ,и държи го в дрямка, и прави го скот."Из стихотворението "Каблешков" - "Епопея на забравените"Иван Вазов
значи говорих с кондукторката от вчерашния изгорял влак и каза че са правили експеремент с цигара дали могат да се запалят пердетата кадето са от плат и това е най-лесно запалимото във влака и не са се сапалили дори те ... да не говорим за някоя дебела жица каде трябва половин час със запалка да си играеш да я запалиш .... ама естествено ... пак за цигари говорят ....
Нали уж бяхте забранили пушенето във влака изцяло, нали следите, защо намесвате пушачите. Ако е имало пушачи, явно някой от персонала на влака не си е свършил работата и не е санкционирал пушенето. Отделен е въпроса, че такава забрана е неуместна и породена от случилото в края на февруари. А всички знаем каква е основната причина тогава и сега - просто вагоните са ни старички, на около 25-30 години, ама могат да издържат още 20.
Някъде тука из форумите, прочетох, че са продадени няколко хиляди вагона, с цел погасяване дълговете на БДЖ.......Предполагам, не са продадени най старите, а по-новите и атрактивни...А пътниците-кучета ги яли...Вместо сега при този скъп петрол, да се обърне внимение на БДЖ, което е 90%електрифицирано,се возим в стари и горящи влакове, стискайки като дърти скъперници бюджетния излишък.За кога?????Почти 20 години минаха, а ние още се лутаме какво да правим...Някой от управляващите май се опитва да имитира Моисей в пустинята...
Айде стига вече с тези глупости за влаковете. Вярно е, има стари влакове, но те са може би 20%, дори и по-малко. Всички други са сравнително нови и много удобни. В тях зимата не е студено, защото работи парно, а през лятото не е топло, защото работи климатик. Тоалетните миришат гадно, защото хората хвърлят какво ли не там, а не защото са смотани и мизерни. За мотрисите няма какво да кажа, според мен са идеални. В БДЖ се влагат доста пари и поне има резултат от това, и то видим. Като не ви харесва, давайте по 20-30 лв и пътувайте с автобус. Не всеки може да си го позволи обаче! Аз лично предпочитам влак пред автобус. p.s. Пише се мОтриса, внимавайте малко!
от горящи влакове, недоволни граждани, стачки, корупция, измами, убийства, грабежи, запалени ниви, катастрофи, взривени складове с боеприпаси, природни бедствия кой се плаши вече., това е нещо обичайно впоследно време за България., затова не е имало паника., и затова никой няма да се шокира вече от такива новини и събития,. дали съм прав?!!! съдете за това по реакцията на управниците и отговорните лица.,то че виновни никога няма., ние също си знаем., и докато е така., ще продължават да се случват такива неща и на никой да не му пука сериозно
Забраната за пушено в абсолютно целия влак ли е,или само в някои сектори,както беше досега? :)
като цяло мисля че ситуациите не са толкова идентични.проблем с влака за кардам,според мен е дошъл от заключените вагони(основно от това е създало паника,от там е тръгнала серията от човешки грешки) нощните влакове се заключват понеже се краде,а в БГ се краде и то много,ама много.при случаят с влака за кардам,а и не само,мисля 4е най-най основната причина се крие в цялостния ни манталитет(първопричината).а иначе за грешките на бдж,то си е ясно,но според мен те са по скоро следствие,а не начало :)
Не само, че отбелязах адекватната намеса на жп-ейците, ами си и отговорих за сетен път кой е виновен за трагедията във влака София-Кардам. Ето - идентична ситуация, този влак е изгорял за същото време. Но в този случай се е реагирало адекватно и жертви, че дори и паника не е имало. А тогава се опитваха да ни убедят, че не имало друг начин да се развият нещата. Ами лъжа е.
Причината е ясна, подкрепена от историята. Георги Димитров също е бил пушач и знаете какво е станало с Райхстага.
Някъде в далечното бъдеще.Гражданско общество.Няма катастрофи.Доверието към правителството е 99%. Миньори проведоха мирно шествие за увеличаване на социалните добавки, заради тежките условия на труд. Социологически проучвания установиха, че средната продължителност на живота в България е 87 години. Населението е щастливо, въпреки забраната за употреба на наркотични вещества от преди 5 години. Туризмът процъфтява ...Режисьор: Фантазко Хашишев
така ... бях на Стамболийски и чаках бързия влак вчера точно когато се е запалил този пристигнах .... след това пуснаха 1 извънреден влак в които бяха всички кондуктори от изгорелия влак и казаха какво е станало и как е било ... нито е имало скачащи хора нито нищо подобно .... лошото обаче е че след цялото това чакане и този изгорял влак точно пред Костенец се хвърли и 1 човек под влака в които патувахме ние от следващите спирки и тези от изгорелия влак ... което направи патуването на влака ОЩЕ по-дълго и снощи беше голяма трагедия за БДЖ или по-точно казано за машинисите и началник влака влака които чаках и трябваше да пристигне в 20:40 на централна гара пристигна в 1:05 през нощта даже имам и 1 снимка на горящия влак точно в разгара на горенето макар и да не е с много добро качесто се вижда как гори и още 1 път се доказва , че тези стари влакове не стават за нищо ..... краино време е някои в тази държава да направи нещо ....
Аз не се возя в БДЖ, защото това си е направо риск за живота на нормалния гражданин. Вътре е мръсно, вони на клозет, зимата е сибирски студ, лятото е сауна и задух, вагоните дрънчат сякаш всеки момент ще се разпаднат - просто никой не влива пари в БДЖ и то просто няма как да съществува. Не може да причинявате това на гражданите...Мутрисите са стари като света - това само в БГ го има....
Пожарен експрес