7

Бяхме добре

преди 1 година

Иначе Москвич Алеко 2141 с двигател ЛАДА 1600 бе най икономичната ,средно голяма кола която съм карал. Свалих разхода на газ до 6.5 литра на сто.. Нямаше компютри и чипове позволяващи дистанционен контрол вкл с блокиране вкл с убииства както новите съвременни.България бе голям производител на мотокари и електрокари .Един дизелов 3.5 тона струваше колкото три лади.

6

Бяхме добре

преди 1 година

Бяхме много добре в първите десет по експеорт на глава от населението в света.. НАгли престъпници окупирали София на 10 ноември 1989 ограбват милиарди годишно чрез нарочно създадени доказано престъпни групировки маскирани като партии..Дефицита на автомобили беше диверсия през Псевдо евреи на власт в Москва.Сегашните псевдо евреи от Кремъл а нанасят жестоки щети на славянските държави вкл Украйна..

5

бай Стамат

преди 1 година

хич не бяха евтини пустиите. нова лада струваше 6-7 хил лева, след 10 години чакане, което се равнява на 60 хил. лева сега.

4

Анонимен

преди 1 година

Всичко хубаво беше през комунизЪма. Отиваш за нещо в магазина и ...няма го. За тези фамозни Лади се чакаше по 10 години с вноска за кола. Накрая май можеше да се купи Москвич , сглобен в Ловеч, без голямо чакане, ама дали Москвич беше кола?!... В храните се спазваше някакъв стандарт, но най-хубавото се изнасяше в чужбина, в Съюза за без пари. Напр. сиренето беше 1,50 рубли при еднакъв курс, а у нас - 3,60лв.

3

Анонимен

преди 1 година

Страхотни автомобили. Истински, честни. Карат се с удоволствие. Търся си запазена Лада 1600 S.

2

Стефан

преди 1 година

АГИТПРОП, това казва всичко (агитация и пропаганда).

1

Анонимен

преди 1 година

Навсякъде където соцаджиите хвалят соц колите, основните предимства които изтъкват са че са евтини и лесни за поправка. Представям си в някоя реклама на нормална кола да ти кажат новата Корола примерно, евтина и лесно може да се поправи на пътя с чорапогащник и права отвертка и това да те грабне