20

Анонимен

преди 1 година

То затова на младежите под 50 годишна възраст не трябва да се дават шофьорски книжки.

19

Останалите 20%

преди 1 година

са пияни, дро ги рани или с психически отклонения, както и комбинация от изброените! Но важното е, че има осигурен полицейски чадър над тях и виновни се оказват жертвите, че са попаднали на неподходящо място в неподходящо време :(

18

Joko

преди 1 година

Немого отдавна една джибра, пардон калинка искаше да въведе проверочни изпити за водачи на 60 г... Някой спомня ли си тази дивотия ? И какво излезе...

17

Анонимен

преди 1 година

Прав си не знам от къде ги вземат тия книжки в маалата никой не е ходил на курсове

16

Анонимен

преди 1 година

Безспорно е че дамите са по-безопасни шофьори но като джентълмен аз не искам статистика дали мъжете или жените са по-безопасни шофьори а статистика при паркиране кои са по-добри, сори но там мъжете превъзхождаме дамите.Иначе има много мъже самоубийци зад волана, така че не е коректно да сравняваме мъжете и жените в областта на безопасността при условие, че при жените няма самоубийци зад волана.

15

Туй

преди 1 година

Което е чудно защото старите би трябвало да заспиват повече и да имат бавни реакции, явно са им отнети книжките навреме. но така или иначе Всеки живот завършва с катастрофа и смърт и се причинява предимно от неопитни млади родители на децата си. И правилото е 80:20

14

Анонимен

преди 1 година

значи липсата на маркировка, знаци, неадекватна светофарна система, дупки които те принуждават да правиш нарушения, за да не си потрошиш колата не са проблем, проблем са младите, трябва да ги принудим да ходят на курсове(наливайки пари) целогодишно, даже на работа няма да ходят, по цял ден кормуване и листовки...

13

Анонимен

преди 1 година

До ДА___в Америка, хората се явявват на изпит със собствена кола (имат право да ги обучават хора имащи книжка - майка, баща, съсед) и ходили на курс и листовки ако искат, взема се книжка за по-малко от час без да те доят всякакви инструктори, таксички и тн, значи не е от курсовете, които тук са само за да дерат хората

12

Анонимен

преди 1 година

Ето ви два цитата от статията 1."На въпрос дали са уверени да карат в София, начинаещите водачи отговориха почти единодушно с не."2."Причините са голямата самонадеяност и самоувереност на шофьорите", каза старши инспектор Лъчезар Близнаков" . Къде според вас господа инспектори се крие истината.

11

Анонимен

преди 1 година

мое наблюдение: скъпа кола фучи в насрещното, спира я полицай, вътре мазен чичак, след 2 думи полицая само дето не му се извини, че го е спрял... разликата с младите шофьори е в това, че нямат необходимата власт, или пари, или адвокати, или познати с такива, друг случай: дядо не спазва знаци, светофари, пешеходни пътеки щото не разбрал, не видял... а младите ги набеждават с тестове за наркотици, които изобщо не са по европейски стандарт и засичат остатъци от трева 3 месеца назад

10

Гиб Мелсън

преди 1 година

Ниския коефицент на интелигентност при шофъорите е най-големия проблем. Днес карам с 90 при разрешена скорост 90 и всички ме изпреварват. Камиони, Тирове, коли. Само каруца не ме е изпреварила а карам с 90 което ми се вижда прилична скорост. От тези всички половината не могат да изпреварват п;равилно. Значи гледам в огледалото забива се в мен буквално на два три метра и чак тогава предприема изпреварване. И всеки път изтръпвам. Ами ако ми се развали колата в този миг или ми стане лошо?

9

Анонимен

преди 1 година

До ДАПриятелю няма смисъл да си подмятаме реплики.Минал съм през същото и въобще не мисля ,че е изиграло роля в уменията ми.Уменията се придобиват от практиката не от курса или изпита.Самосъзнанието и уважението като липсват.Обучението не ги променя.Мислиш ли ,че минаващите на червено не знаят ,че е забранено.Мислиш,ли че този който кара с 200 на Тракия не знае за ограничението.Знаят но дебилобунтарското мислене родено от новото време е проблема не обучението.

8

П.К.

преди 1 година

Сто процента на катастрофите са поради кампанийните проверки и мижавата "дейност" на Министерството на вътрешните работи.

7

ДА

преди 1 година

До Анонимен-Нищо му няма на обучението.То дава толкова колкото е давало преди.Изобщо не е вярно!Преди да взема кножка,ХОДЕХ два пъти в седмицата на курс-теория,учехме листовки и всичко,което може да се научи на теория!Имаше Полигон!Имаше градско и извънградско и вечерно шофиране!Изпита беше първо психотест,после листовки,полигон и ако си ги взел-с полицая,градско.Сега,така ли е!?Взимат книжка,кой с плащане,кой с връзки,карат по няколко часа из града с 40 км и са готови.

6

MaйMyнaтa

преди 1 година

Така е. Шофьор е професия, а не хоби!

5

Анонимен

преди 1 година

Нищо му няма на обучението.То дава толкова колкото е давало преди.Как ще интерпретираш наученото зависи от багажа в главата.Проблема на новите поколения е ,че им липсва чувството за задължение.Повечето живеят с мисълта ,че всички около тях са им длъжни,а те нямат отговорности пред никого и нищо защото се считат за много специални втълпено от комплексираните им родители.И до това води резултата не само в шофирането.И не е от възрастта ,а от човека каквито са на 18-20 същите ще са и на 50.

4

Шофьор

преди 1 година

В Германия 30% от катастрофите са от лоши пътни условия. Излиза, че имаме по -добри пътища от тях.

3

Анонимен

преди 1 година

Управляващите са неспособни да се справят с положението защото са заети да правят схеми от които да крадат. Това е основния и най-голям проблем на държавата.

2

Анонимен

преди 1 година

БЧК да не са отдел на БКП, че да ми казват как да карам ??

1

Анонимен

преди 1 година

Обучението е много лошо, а и те не желаят да спазват правилата за движение! Учебните се влачат по улиците като мравки. Учете ги малко по-пъргаво да карат с допустимата скорост за градски условия!!! Какво е това да се влачат едвам едвам. Значението на думата транспортират си губи значението.