Крайно време е да се обособи пешеходна зона с жълтите павета, няма как да минават мпс-та по 10-20т и да очакваме друг резултат освен участък за ремонт.
Кога ще започне гаранционният ремонт на паветата? Каквото видях, след третата кола ще са нужни вериги, за да се мине през пясъка.
Нали парите са прибрани?Това вече е отиграна схема и няма сила,която да спре софийският ГЕРБ.Извиненията на Фънъдцата са ясни-фирмата поема преремонтирането.Защо нито един журналист не я попита какви глоби плати фирмата,ремонтирала Цариградското.Тогава пак имаше проблем с ремонта и тя заяви,че фирмата ще си плати.Всички "дръжки на микрофони" не смеят да питат.Сякаш не живеят в София.Как ГЕРБ са първа политическа сила не ми е ясно.
Технологията наистина е стара, но павета стоят в цяла Европа. Проблема е в липсата на качествени майстори. Решението според мен е булеварда да бъде асфалтов, а паветата да се подредят по тротоарите и градинките около него. Така ще се запази историческата нотка, а и ще се пести от скъпи ремонти.
Cera ga nogkoвaт coфиянцитe, тa kora npoтecтиpaт cpeщy внoca нa raз, ga тponkaт kaт' cи тътpят konитцaтa no жeлтия kaлgъpъм...
Много важно...! Цялата страна не трябва да диша за кефа на ония.........пред жълтите павета. Много важна новина за целия останал народ. Изр......ди!
Цяла България сега ще плаща за кефа на софиянци щото искали да имат жълти павета? В Другите градове отдавна ги махнаха. Само в София ги оставиха да се правят на голямата работа и на всеки 3 години да дават милиони за ремонти. Това е технология от преди 1000 години. Не е предвидена съвременния трафик. Ако искат паветата да си стоят на мястото трябва да направят тези улици пешеходни зони.
На пролет пак!Нали даваха по телевизора неграмотният специалист Джангомери от маалата как ги реди!)))
Пускат колите по жълтите павета пред парламента след ремонта