Защо им се плаща на всички държавни служители след като те не могат да контролират каквото и да било?
Питам се защо преди 1989 година, при колите от онова време, които нямаха серво на волана и спирачките, а улиците бяха с павета и много рядко с асфалт, разрешената скорост беше до 60 км/ч, а сега е до 50 км/ч при коли произведени 30 години по-късно?! При това масово има ограничения от до 30 и 40 км/ч. Всеки пътен експерт знае, че при ограничение на скоростта под безопасната за пътя, катастрофите се увеличават, но в България няма пътни експерти.
Лента за ляв завой - карат направо. Лента за десен завой - карат направо. Лента за направо - правят ляв завой. Тези кога ще ги глобите? Особено до нас има куриер на бяла баничарка с червени надписи, пише бързо на английски, който редовно прави ляв завой и отнема предимството на всички.
Така е в аморфното общество, за което никакви правила не са валидни и не съществуват, за жалост. И никой няма намерение нещо да спазва.
Колите не са тези от преди 60 години за скорост от 50км!!!Защо общината взима различен данък за МПС спрямо конските сили на автомобила ?Нали правилата за скорост са еднакви за всички?Защо КАТ издава разрешителни на заведенията за маси и столове в кръстовища и там където може да стане инцидент ?Те тогава мислят ли за безопасността на хората ?Защо на булевардите има пешеходни пътеки а не подлези ?Защо там няма мантинели а псевдо колчета?Високите глоби само пълнят джоба на общината и нищо повече
Ако приемат закон за им изземват бричките,сигурен съм че нещата до седмица ще се подобрят.та даже може и да се оправят
До българин. Че то сега законът е такъв, какъвто си писал. Просто каращите с над 100 по улиците не са случайни хора. *** вземи книжката на любовницата или детето на депутат. Отдавна почти няма нормален клас коли да карат така, защото обикновените хора са плащали глоби и са се научили да внимават.
3000 човека са нарушили ограничението, като са карали с под 70 в час. Това е леко изпусканена колата в надолнището по широк булевард без почти никакви коли в участъка. За какво точно да ги глобяват или просто смятат колко изпуснати пари са това? За останалите 2000 е ясно, че трябва да има наказания, особено за тези с по над 100. Но пък тях точно не ги пипат никъде. Те са си обикновено една група със скъпи коли.
Искате да го оправдаете ли, като другите карат така, значи не е изключение...Само че тоя бунак май е без книжка, нарушенията му са безброй, дрогира се и и шофира...Къде му е мястото след като отне два млади живота, едното момиче е било разкъсано на парчета....кръговите кръстовища са решение, пред възможността да се пребие сам, той ще намали скоростта
Слагате кръгови и си решавате проблема. Кви ли не простотии чухме, то не бяха смъртни присъди, крумови закони аре малко мисъл да има!
Трябват строги и просто закони. За сериозно нарушение (примерно в град ако караш с над 50км/ч над допустимото), директно ти се взема книжката. Ако пък книжката вече ти е взета (значи рецидив) - директно затвор.
Все едно за Ковида да свържат месарския магазин с библиотеката!Винаги ще има сакатлъци, важното виновните да бъдат наказвани а не да излизат до няколко месеца за добро поведение.
Над 5 000 нарушители на "Черни връх", където Семерджиев уби 2 момичета