17

Брадвата

преди 1 година

При инфраструктура планирана 1968 година и планирана за 10 пъти!!! по-малко коли, каква безопасност очакваме? Даже е учудващо безопасно да се движиш из страната! Тесни, криви, неремонтирани пътища са абсолютно навсякъде. От крив коларски път за волски каруци очакваме да се кара със 110-120 безопасно, е нЕма как да стане

16

Анонимен

преди 1 година

Ако не се намали разрешената максимална скорост,все така ще е.Разгледайте карта на света,показваща как и с колко се кара в различни континенти и държави.

15

Ано

преди 1 година

Статистиката е от mvr.bg/press/актуална информация/пътна обстановка. Всеки ден дават брой ПТП, загинали и ранени. А през Живково време бяха около 1000. Статистиката е на mvr.bg, пътна полиция, статистика. Има я по години и по месеци.

14

Анонимен

преди 1 година

ние алкохолиците и наркоманите сме дискриминирани спешна промяна на здп.как да управляваме под такъв стрес.

13

Анонимен

преди 1 година

11-ти, откъде е тази статистика? Прото ми е много съмнителна, понже книжка тогава не се взимаше като сега, само да се появиш. Дори не те качваха на кола, докато не вземеш теорията. А 120 навремето за соц возила беше доста, без климатици, на пуснати прозорци, не си чуваш мислите дори.

12

Vans

преди 1 година

Ще е хубаво повече конрквтика да има, иначе е само ала бала

11

Помня

преди 1 година

По Живково време годишно загиваха по 800-850 човека при ПТП и колите бяха 4 пъти по малко .Магистрала от София да Пловдив със разрешена скорост да 120.

10

Анонимен

преди 1 година

Държавата не упражнява нито контрол, нито санкции.. Какво прави тогава вече 32 г???

9

Ано

преди 1 година

Ако се погледне статистиката към днешна дата - загиналите за годината са 351, или с 10 повече от миналата година. При продължаване със същото темпо, като извадим през ноември 45- те загинали на Струма ще станем минус 35 към края на годината. Или около 8 % намаление. Никак не е зле.

8

Анонимен

преди 1 година

Не разбирам с какъв мозък са родителите ,които разрешават на децата си да се движат с автомобили в България :)И ,ако е възможно ,да са най-мощните !?!

7

смешшаркии

преди 1 година

то кое ли е добре в тази държавица? като се върне тиквун на бял кон нещата ще си се нагласят по старому за радост на гервавите миряни

6

Samo minavam

преди 1 година

Много лоша комбинация, от *** народ и мощни коли. Логичното се случва.

5

Анонимен

преди 1 година

Е каква безопасност, ето ви резултата от купените книжки. Завой, без видимост, тръгват да изпреварват, колона, ако излезе кола отсреща, влиза вдясно, без да му пука има ли някой там. Заства отзад и цветомузика, докато изчакаш да се изперварят 2 камиона отпред, все едно мога да ги прескоча. Колко от набор 1995+ знаят првилото за дясностоящия на нерегулирано кръстовище и го спазват? А храстаджийте тръгнали да ме гонят за +5км градско на широките булеварди.

4

Анонимен

преди 1 година

'посочи, че на този етап основен приоритет са шофьорите, които шофират без книжки, след употреба на алкохол и наркотици, а вече извършените мерки имат резултати.' --- резултата е, че всеки ден същите са все повече? резултата е че вие просто констатирате това с тия проверки?

3

Анонимен

преди 1 година

Обрасли,тесни,неравни,с дупки,без маркировка и мантинели просеки са това,а не пътища. Като добавим сто хиляди шуробадженака за които законите не важат,още половин милион моторизирани представители на бойковия електорат, кръстосващи на длъж и на шир,с какви ли не неизправни дараци, картинката се избистря. Добре че са измислили несъобразена скорост като понятие,та да може всеки неук терлик с палка да вменява вина.

2

Анонимен

преди 1 година

обаче в мвр всичко е изрядно? гражданите са виновни

1

Анонимен

преди 1 година

Къде в държавата нещо е добре а дрюгарьо милиционер Само при организираната престъпност всичко е ок защо ли Питай Симонка