Някой виждал ли е клингон в учебна кола ? Аз до сега не съм видял нито един, но всички карат разни катафалкибот моргата, които са опасни на пъя, а катеричоците се правят на луди
Защо не си признаят,че с фаровете сгрешиха много яко.Само заслепяваме слънцето,но пък глобяват.Светнати фарове жертви не намалят.Това е .Разкайте се,може пък да ви простим.Иначе в студиата,като ги слушаш-страшни специалисти,а всъщност,некадърници на държавна хранилка.
До Анонимен 16 В Пловдив има 4 ромски махали. Половината не могат да говорят български. Тотално неграмотни са ама имат книжки...
Шофьорските курсове, в т.ч. Закона за движение по пътищата, първа помощ, ДВГ и т.н. трябва да почнат да се учат в 9-10-ти клас и то поне две години, с много практика и много теория, и накрая изпит заедно с матурите!
На някой дреме ли му какво "искат" ИТН? Лузъри скапани, дано не продължат да пишат за техните искания и след като изпаднат от парламента.
Аз лично бях свидетел преди години, когато си вадих книжка и на листовките имаше от "братята" от махалата, който не можеше да чете и пише. И след това го гледам някак си взел листовките и се явява на кормуване.
Правилно е да се търси причина още в изпитите. 99% от всичките цигaHu не могат да изкарат листовки и да минат изпита и това е доказуемо по всяко време. Алчността на някои хора явно помага на цветнокожите да минават лесно. Няма как неграмотни, неуки с никаква интелигентност хора да могат да минат листовки и кормуване. Техническите прегледи са другото, което трябва да е на фокус. Що трошляк се движи по пътя..
ИТН да научат законите първо. АПИ има общо с издаването на СУМПС, колкото Ига Швьонтек с Лудогорец.
И накрая какво става- ДАИ имат интерес да събират пари от такси, и единствения шанс да вземеш книжка е с "такса" в джоба на изпитващия. От там излизат маса необучени шофьори на пътя, които са жертва на некачествено обучение и корупция.
За начало да започнат с шофьорските курсове и изпити. Там цари пълно беззаконие и корупция. Първо - не може за 31 учебни часа човек да се научи да шофира. В Англия например се взимат 45 часа практика. Инструкторите умишлено се стараят да НЕ обучават учениците си, за да могат да им смъкнат още пари от допълнителни явявания на изпити. Всяко явяване на изпит означава още 4 учебни часа и още 160 лв.в джоба на инструктора и ДАИ.
Какво иска ИТН вече е без значение. Имаха 1г в която бяха на върха, сега изтекоха в канализацията
задължителен теоретичен и практически изпит за ВСИЧКИ шофьори без значение дали карат от 1 г или 40 г, иначе конфискация на колата и глоба 50 000 лв
ИТН иска преструктуриране на АПИ и прозрачни шофьорски изпити