8

ИВАНОВА

преди 1 година

ТРЯБВА ВСИЧКИ ДА БЪДАТ СМЕНЕНИ КАТО СЕ ПОЧНЕ ОТ ДИРЕКТОРА НА ППП БДЖ МЕТОДИ ЯНЕВ, НАЧАЛНИК НА ПРЕВОЗНА СЛУЖБА СОФИЯ ГЕОРГИ КОЧЕВ, АНАТОЛИ АТАНАСОВ СОФИЯ УЛИЦАТА И. ВАЗОВ '3, ИВАЙЛО ГЕОГИЕВ УПРАВИТЕЛ НА БДЖ, ИНЖЕНЕР АЛКОХОЛИК АЛЕКСАНДЪР АЛЕКСАНДРОВ И СЪПРУГАТА МУ РЕНЕТА АЛЕКСАНДРОВА ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ НА БДЖ СОФИЯ УЛИЦАТА И.ВАЗОВ ' 3 НЕКАДЪРНИЦИ РЕКЕТИРАТ ХОРАТА ЗА ПАРИ ЗА ДА БЪДАТ НАЗНАЧЕНИ НА РАБОТА.КАКВО ЛИ МИСЛИТЕ, ЧЕ ПЪТУВА В ТОВАРНИТЕ ВАГОНИ? НАРКОТИЦИ.ЗА ТОВА ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ СА ЧАСТНИ. МАФИЯ.

7

Симо

преди 1 година

Пътувах с влак по направление Варна- София до град Плевен. На 62 години съм, но такъв ад не бях виждал! При 30 градусова жега ! Композицията сигурно беше на моите години.Непоносимо горещо , 8 човека в купе , седалките със скъсана, замърсена дамаска, мизерия,прозореца на купето не можеше да се отвори, имаше и малки деца във вагона, които плачеха от време на време.И закъснение от 60 минути. Яко е крадено през годините!

6

Анонимен

преди 1 година

Що забравяте да смените ръководството на Български пощи, да уволните работещите пенсионери там.Ми то хубаво пенсионер в държавно предприятие , началник с голяма заплата и висока пенсия при наличие на 700000 безработни.

5

Zеленски

преди 1 година

БДЖ беше институция години наред, а сега е огледало на нашата Държава. Както и да го въртим и сучем Белене трябва да отвори още няколко крила и свинарниците трябва да заработят отново. Ще трябва и доста лой и здрави въжета да се намажат по клоните около градските стадиони и нещата сами ще си влезнат в коловозите.

4

Анонимен

преди 1 година

БДЖ не знам кога ше се оправи аз им писах преди месец за разминаване в таблиците на касиерите и композираните вагони все тая пак същото дори това не могат да оправят Местата нямат нищо общо с информационнита им система Дадоха ми място 105 а вагона беше до 96то място

3

държава

преди 1 година

От централна гара влак не потегла заради лепса на локомотив София Плавдив Свиленград Теснолинейка от Септимври срещу стотинки е заместена с автобус и влак който не спира на гарите..

2

зИл

преди 1 година

По цял свят тенденцията е в инвестиране във високоскоростен, екологичен и комфортнен ЖП транспорт, само у нас Автобусната мафия инвестира в Асфалт!

1

Анонимен

преди 1 година

"Заемал е редица експертни и управленски длъжности в експлоатационната дейност на БДЖ..." .......... на които (постове и длъжности) с нищо не е допринес за разрешаване на проблемите на железницата, амаааа.... сега ще допринесе )))