Добро начало! Направете маркетинг план и бранд супер! Но трябва да се спре продажбата на евтини китайски имитации на розово масло за 5лв :) Струва много повече :) Да се разкарат евтините китайски сувенири :) Да се оправят пътищата! Да се рекламира културен туризъм! Да се фокусирааме върху интелигентни туристи и да не ги събираме с пияндетата, които сега. привлиаме. Да се обърне внимание на обслужването, че сегашните не знаят какво е усмивка и поздрав. Оправете и гранична полиция, че са шушумиги!
Най-големият Исторически парк в света до Варна за тази година привлече 170 000 високоплатежни туристи! Всеки наш турист е оставил средно по 75лв в парка!
С насд 2 милиона държавни хрантутника в канцеларии по цял ден единствено подпръдващи и пускащи отвеси в порцелановоти казанчета няма какво изобщо да рекламирате.Те са удушили и задушили всякакъв бизнес и туризъм и всичко. Докато не се наредят на Пинк Флойт на стената и пратят отдолу в металното казанче то няма да тръгне нищо.
Разбирай д-е би ли рекламират тоа -летната на Третият свят в която всеки ден някой от тях преоткрива топлата вода на неща ,които в нормалната цивилизация ги има от 100 години.
Туризма е под всякаква критика.За да има реклама ,трябва и да имаш какво да рекламираш.То не е само планината и плажа,историческите обекти се нуждаят от повече внимание и средства за да идват туристи.Вижте ,че на повечето места една тоалетна няма.Толкова исторически забележителности се откриха и нищо не разработиха за да печели държавата от тях.Турците няма какво да ги обсъждаме,те изградиха мрежа от услуги ,която само печалби им носи.Тази година до средата са я посетили 26млн туристи!
Илиии да видите как се рекламира Турция - музика, светлини, места, композиции. Ама там си имат политика.
странни са цензорите - като изтриеш нещо и проблемът изчезва. като се правиш че не виждаш про с то тия та и нея я няма. това е велико откритие на демокрацията в България
Викнете bald and bankrupt нече е минал цяла източна Европа и няма да откаже да дойде в България. Гледат го милиони европейци.
България се рекламира с инфлуенсъри и журналисти