5

Анонимен

преди 1 година

Нямаше ли магистрален локомотив ами сте снимали маневрен. БДЖ-то отдавна го погребаха. Работих като машинист на дизелов локомотив 04 серия цели 25 години. Влакове за всички дестинации имаше на всеки час. Хората по разписанието на влаковете си сверяваха часовниците. След 1989 година започна тоталното унищожение на вагони и локомотиви. Бяха изкъртени коловози и някои станаха милионери. Вече не съществуват много от околовръстните линии.

4

Анонимен

преди 1 година

Стига сте критикували журналистите ,че пишели грешно. Важно е да дават факти и да пишат смело за корупцията без страх

3

Анонимен

преди 1 година

И двете тенденции говорят за бедност!

2

Анонимен

преди 1 година

За последно на влак съм се возил през 1977 г. В краят на 1977 г. си купих жигула и от тогава не съм се качвал на влак. След жигулата досега съм сменил 10 автомобила. Влака остана само в спомените ми. Влака е за бедните старците бабите и децата въпреки че цените на билетите не са като за бедни.

1

12664

преди 1 година

Неграмотна мисирке, дай адрес да ти изпратя един учебник за началните класове. ...........Увеличава се превозА...без думи