До 25 самоВ допълнение: Колата тряянва да бъде на наказателен паркинг, безплатен обяд и пркинг не трябва да има!
КАТ от кого иска да контролира скоростта?Това е тяхно задължение и право.Създават необходимата организация и контролират.Изисква се единствено желание за работа.
безмислена статия и безмислени снимки към нея. Вероятно за да оправдят и безмислените пиар акции на КАТ. Високи глоби и други санкции, нямат смисъл, както и седенто на сянка и спирането на палка за поредната проверка. Трябва реална събираемост, ако ще и малка да е глобата, но да има постоянство и равнопоставеност.
Единствената оправия е камери за скорост през 100 метра. И пак не е сигурно дали в КАТ няма да "загубят" някои снимки на определени коли, които по съвпадение са на Силно Наш Чаовек...
За такива не трябва глоби , а конфискация и пожизнено лишаване от шофьорска книжка. Ако пак седне зад волана 10 години затвор без право на обжалване. С българското стадо друг начин няма
Като му дойдат глобите в данъчното и като след 3 месеца съдия изпълнител му запорира сметките - нека пак да не плаща. Има си начини. Важното е да има желание за решаване на проблема а не желание за прибиране на рушвети.
Снимате, апелирате, констатирате и цитирате статистики, КАТ-ериците това. А нещо иницииране на санкционни действия, превантивна дейност, кога. За 2 млрд. лв. бюджет на МВР е скромно това, което постигате. Приятен ден.
До 16: щеше да е хубаво, ако имаше работеща система и особено, ако джигитите си плащаха. От 1000 санкционирани, нали се сещаш колко от тях изобщо ще си платят?
На всеки 200 000 нарушения се санкционира 1. Ха сега мили деца познайте защо? И от къде цецо апартамента има толкоз имоти. Ясно е, че рушветите са смисъла за съществуването на КАТ. Иначе отдавна да са го закрили. Кой оживее - оживее. Закона на джунглата. Черен джиБ винаги има предимство. Има го в правилника.
На ден на големите кръстовища в София стават по 2000-3000 нарушения. Представете си само 1000 от тях да бъдат санкционирани с по 20 лева. Та това са 20000 лева само от 1 кръстовище. За 3 дена се купува най-скъпата възможна трафик камера. Следващите дни са си жива печалба за КАТ. Като на някой джигит дето е свикнал да завива надясно от лява лента му дойдат тоя месец 20 дена по 20 лева 400 лева глоба следващия месец ще се замисли. И това само от 1 кръстовище. А знаем джигитите го правят постоянно.
Защо КАТ хаби ресурс на цели 2ма служители да стоят и да пазят 1 камера. Толкова ли е сложно да се закрапи на някой стълб и да работи 24 часа в денонощието? Да не сме 1950-та година? КАТ трябва да се занимава с по-смислени неща като например да шофира из трафика и да извежда опасните водачи от пътя. Да реагира на ВСЯКО обаждане за опасен водач подадено на 112. Но рушветите в храстите са си рушвети. А и стигат до министъра. Няма как. $$$ е по-важен от живота на хората.
Много от нарушителите са служители на мвр и се измъкват с служебни карти,това е големият проблем който се премълчава.
Ще джигитства, фазбира се За нвюякой тахъв да е показано някакво озаптясане с подобаващи мерки!!! НИЩ-ЩО! Убийците по пътищага са господари на положе ието. Даже и тия с колелетата.
Заради такива престъпници, по стара традиция го отнасят всички. Вместо да затягат обръча около всички с все по-стриктни мерки, дебнене от засада и т.н., да наблегнат над строгостта и ефективността на наказанията.
Джигит лети със 134 км/ч на бул. Черни връх при ограничение 50 км/ч