38

а така

преди 2 години

Нека купуват. Парите трябва да циркулират

37

Анонимен

преди 2 години

Всичко е чудесно , но да не стане така че скъпите тениски и маратонки да им останат само виртуални , а те да ходят НЕкъпани и с гжапанки от по 5 лв. ?!

36

?

преди 2 години

Бил Гейтс ходи с дрехи втора употреба. Вижте и Мъск се отказа от имоти. Както каза колегата - парадират тези които са бедняци реално, взели пример от ентертейнмънт хора нарочени за звезди...

35

Мдааа

преди 2 години

Ефeĸт нa Beблeн-дeмoнcтpaтивнo пoтpeблeниe нa cтoĸи пopaди виcoĸaтa им цeнa!И правиш луди пари,докато те си правят терапия,избиват комплекси или имат излишни пари за харчене!

34

Анонимен

преди 2 години

Проучване гласи, че 90% от хората, които носят марки с гръмки имена на фирми и табелки са реално бедняци. Само те имат нужда да демонстрират статут, който нямат. Богатите не се интересуват от такива неща. Българина е показателен в тва отношение.

33

Анонимен

преди 2 години

Дори вече има поговорка: "При живи старци защо ти е да започваш работа?!"

32

Анонимен

преди 2 години

Капиталистическите хиени ловят балъците на въдицата, докато са още млади, следва зависимост и затворен кръг.

31

Консуматор

преди 2 години

Супер бъдеще за всички зомбирани консуматори: дигитални маратонки Гучи в Мета вселената. А който слушка може и да получи и чантичка Луи Витон хахаха

30

Shift alt del

преди 2 години

Това не е лукс, а кич.

29

ИТ 25К евро НЕТО

преди 2 години

Тия "артикули" са за беднотията и плебеите ! Ние нормално живеещите си купуваме по - качествени и по - скъпи неша !

28

Анонимен

преди 2 години

Четейки горното още веднъж е видно,че далай лама е прав със своето изказване:"Хората трябва да се обичат, а вещите да се използват, а ние обичаме вещите и използваме хората". Шапката за 300 долара не служи като обикновена шапка. Тя е фетищ, белег, демонстриращ на останалите богатството на носещия я.

27

Анонимен

преди 2 години

Можем само да се радваме за поколението " Z " ! Ще им се наложи да си намерят начин как да задоволяват лукса в който искат да живеят - дано да успеят и тук е мястото да споменем КЛИШЕТО : " Това което ако не ги унищожи , ще ги направи по-силни " !

26

При Бай Тошо

преди 2 години

На такива им викаха ,,контета",все гледаха да се изфукат с дрехи,касетофонче,парфюмче с едната цел да дразнят другите че са ,,по-напред с материала",другата им любима тема беше да парадират и доказват,кой по-големи връзки има с власта/червената/.Такива така и не успяваха да създадат здраво и стабилно семейство.Жените си хойкаха на воля,а мъжете им понеже бяха ,,по-модерни" ходеха да им чешат дюзите по поделенията.Но днес на тия им викат ,,поколението Z" Винаги е имало слаба семка сред българите.

25

Анонимен

преди 2 години

После се качват в колата и ги хваща теста за наркотици...тва е новото поколение.

24

Реалист

преди 2 години

"шапки за 300 долара" не е лукс, а гъзария.

23

Анонимен

преди 2 години

Имат богати роднини купуват яко в БГ ,те нямат 1 лев и 1 ден трудов стаж. Виновни са родителите.

22

Анонимен

преди 2 години

Чудя се какво може да се вложи като материал в една тениска за да струва 700 $ и маратонки за 900 $, егаси еснафщината.

21

Анонимен

преди 2 години

Изобщо не ми пробутвайте тая изтрита плоча за идиличното старо време и лошото, покварено съвремие. Сигурно не е имало алчност и егоизъм някога. А още по-рано нашите баби и дядовци са имали само една съдба- да превиват гръб от тъмно до тъмно, без даже да знаят, че има и друг живот.

20

Анонимен

преди 2 години

Айде пак, какви били младите. Понеже ние навремето сигурно сме си изкарвали парите за всяка безполезна джаджа, дето ни се е искало да я имаме. Направо деца като слънца.

19

Анонимен

преди 2 години

И какъв е проблемът, човек да има и да харесва луксозни стоки? И какво изобщо ги определя като такива?